هشدار اسماعیل هنیه درمورد توطئه رژیم اشغالگر در قدس

هشدار اسماعیل هنیه درمورد توطئه رژیم اشغالگر در قدس
دوشنبه 21 آذر 1401 - 21:17

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: اگر دولت آتی صهیونیستی بخواهد در قدس و کرانه باختری توطئه ای کند، کرانه باختری به آتشی در برابر آن تبدیل خواهد شد.

العالم _ فلسطین

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش فلسطینی حماس، در سی و پنجمین سالگرد تاسیس این جنبش، در یک سخنرانی تلویزیونی گفت: اگر دولت آتی صهیونیستی فکر می کند قادر به اجرای توطئه هایش در قدس و کرانه باختری است، دچار توهم شده است به این دلیل که کرانه باختری به آتشی در برابر اشغالگران تبدیل خواهد شد.

وی افزود: یکی از مهمترین چالش های فراروی ما در سالگرد تاسیس حماس، حمایت از قدس، آزادسازی اسرا، شکستن محاصره غزه و حفظ حق بازگشت آوارگان فلسطینی به وطن است. اولین اولویت ما مسئله فلسطین است و هرگز سازش را به زیان حقوق مردم فلسطین نمی پذیریم. اولویت دوم ما قدس به عنوان محور نبرد با دشمن است به این دلیل که قدس، پایتخت، عقیده، قبله و سمبل مردم فلسطین و امت اسلامی است.

هنیه تاکید کرد: دولت آتی صهیونیستی تهدیدی استراتژیک برای قدس و عامل گسترش شهرک سازی است.

اسماعیل هنیه گفت: این مردم فلسطین هستند که معادله ها در کرانه باختری را با پایداری و مقاومت خود رقم می زنند و در همین حال قدس همچنان امانت عظیمی بر گردن حماس است و ما به خاطر آن شمشیر قدس را در برابر دشمن از نیام برکشیدیم. به رغم تمام توطئه ها علیه کرانه باختری، امروزه مقاومت رو به گسترش است و حضور موثری در پایداری مردم فلسطین دارد. توطئه های رژیم صهیونیستی علیه کرانه باختری با همکاری امنیتی با تشکیلات خودگردان فلسطین اجرا می شود. کرانه باختری در معرض توطئه عظیمی از سوی رژیم صهیونیستی برای بسط نفوذ در این منطقه و قدس و تغییر آثار آن و احداث شهرک و دیوار حائل قرار دارد.

پربیننده ترین خبرها