انصارالله: تنها ضامن آتش بس، اجرای خواسته‌های ملت یمن است

انصارالله: تنها ضامن آتش بس، اجرای خواسته‌های ملت یمن است
چهارشنبه 23 آذر 1401 - 03:41

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن سه شنبه شب تأکید کرد: تنها ضامن بازگشت آتش بس، اجرای خواسته ها و حقوق ملت یمن است که افق صلح را خواهد گشود و تحقق این مهم با فریبکاری امکان پذیر نخواهد بود.

العالم - یمن

"علی القحوم" در گفتگویی تلویزیونی گفت: حضور نظامی آمریکا در باب المندب و در نزدیکی سواحل یمن، برای کشور و برای دریانوردی خطرناک است.

وی اظهار کرد: تجاوز و محاصره مداوم از هشت سال گذشته که علیه یمن اعمال شده است، در واقع تجاوزی است که از سوی آمریکا صورت گرفته و مزدوران آن، یعنی عربستان ،امارات با همکاری و مشارکت اسرائیل، انگلیس و فرانسه اجرا می شود.

القحوم افزود: دستور آمریکا و انگلیس برای تشدید تنش و اعمال تحریم های بیشتر موجب می شود که ما مسؤولیت ملی بیشتری برای تقویت پایداری و مقاومت را بپذیریم.

وی خطاب به آمریکایی‌ها گفت که اگر آنها به تجاوزگری و تحریم یمن اصرار دارند، پاسخ به این اقدامات آنها به گونه ای خواهد بود که اثر مطلوب و مناسب و فشار کافی بر طرف متجاوز را وارد خواهد کرد.

این مقام انصارالله اظهار کرد: پیام ما به ائتلاف متجاوز روش است و آن این است که فریبکاری و وقت کشی و تغییر ابزارها و روش های تجاوز و توطئه‌ها پذیرفتنی نیست.

وی خطاب به کشورهای متجاوز گفت: به عامل زمان و نیز اقدامات گمراه کننده فرستاده ویژه سازمان ملل متحد و فرستاده آمریکا تکیه نکنید، چرا که معادلات درحال تغییر بوده و واقعیت چیز دیگری است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها