پایان رویای مراکش.. فرانسه به فینال رفت

پایان رویای مراکش.. فرانسه به فینال رفت
پنج‌شنبه 24 آذر 1401 - 02:36

تیم‌های فرانسه و مراکش در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف هم رفتند که در پایان خروس‌ها با پیروزی ۲ بر صفر به فینال این رقابت‌ها صعود کردند.

العالم - مغرب

تیم‌های ملی فوتبال فرانسه و مراکش چهارشنبه از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به وقت تهران در دومین بازی مرحله‌ نیمه نهایی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف هم رفتند.

قضاوت این بازی را که در ورزشگاه استادیوم لوسیل برگزار شد بر عهده «سزار راموس» با کمک‌های «آلبرتو مندز» و «میگوئل پارادس» بود.

اگر پیش از شروع جام جهانی از خوش‌بین‌ترین هواداران مراکشی این پرسش پرسیده می‌شد که چقدر شانس برای قرار گرفتن تیم ملی کشورشان در جمع چهار تیم پایانی جام جهانی شانس قائل هستند هیچ کدام از آنها درصدی به این موضوع اعتقادی نداشتند اما نماینده قاره آفریقا با شایستگی تمام رقیبان ریز و درشت را از پیش رو برداشت تا امشب در دوحه مقابل فرانسه قرار بگیرد.

شاگردان ولید الرکراکی که جام را فراتر از حد انتظار آغاز کردند با پیشی گرفتن از بزرگانی همچون بلژیک، اسپانیا و پرتغال این شانس را دارند تا فرانسه را شکست داده و فینالیست شود.

فرانسه با دیدیه دشان جام را پر قدرت آغاز کرد و در همان بازی دوم صعودش به مرحله حذفی بازی‌ها را حتمی کرد، آنها در گام سوم با تیم ذخیره‌شان به تونس باختند اما در مرحله حذفی مقتدرانه پیش رفتند تا فقط یک قدم تا فینال فاصله داشته باشند.

خروس‌ها که در بازی قبلی به سختی و با بهره‌گیری از فاکتور شانس انگلیس را شکست داد به دنبال شکست دادن تیمی است که دنیا را به تحسین واداشته است.

پربیننده ترین خبرها