درخواست سران رژیم صهیونیستی برای سرکوب معترضان

درخواست سران رژیم صهیونیستی برای سرکوب معترضان
شنبه 26 آذر 1401 - 14:48

سران رژیم صهیونیستی از جمله نخست‌وزیر موقت این رژیم و نخست وزیر مکلف خواستار اشد مجازات برای معترضان صهیونیست شده و اعلام کردند که در مقابل اعتراضات خشونت بار خیابانی کوتاه نخواهند آمد.

العالم - فلسطین اشغالی

به نقل از پایگاه خبری صهیونیستی «ایزرائیل نیوز»، یائیر لاپید نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی و بنیامین نتانیاهو که مامور تشکیل کابینه جدید این رژیم است، خواستار مجازات شدید معترضان صهیونیست شدند.

همه احزاب کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی روز جمعه اعتراضات شامگاه پنج شنبه در بیت المقدس را که به زخمی شدن یک زن انجامید، محکوم کردند.

لاپید در توئیتی اعلام کرد: از پلیس می خواهم تا هرچه سریع تر درباره این ناآرامی‌ها تحقیق و عوامل آن را به شدت مجازات کند.

نتانیاهو نیز در توئیتی تاکید کرد: از پلیس می خواهم افراد مجرم را تحت تعقیب قرار داده و به اشد مجازات برساند. خیابان های اسرائیل جای شورش های خشونت بار نیست.

ایتامار بن گویر نامزد پست وزارت امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز نوشت: خشونت آزادی بیان نیست بلکه هرج و مرج است. شورشیان به خاطر آسیب زدن به پلیس باید به زندان های طولانی مدت بروند و لازم است پلیس آنها را به شدت سرکوب کند.

آریه درعی رهبر حزب شاس و نامزد پست وزارت کشور رژیم صهیونیستی نیز گفت: خشونت و شورش اعتراض نیست بلکه توهین به خداست و من با تمام وجود از شورشیان اعلام برائت می کنم.

اعتراضات در پی دستگیری فردی که متهم به آتش زدن یک موبایل فروشی در چند ماه قبل بود، شدت گرفت. صدها معترض صهیونیست شامگاه پنج شنبه برای ساعات متمادی به سمت پلیس سنگ پرتاب کرده، خیابان ها را بسته و چراغ های راهنمایی را آتش زدند.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها