کمالوندی: غنی سازی اورانیوم براساس قانون اقدام راهبردی رسما به ۶۰ درصد رسیده است

شنبه 26 آذر 1401
15:16
کمالوندی: غنی سازی اورانیوم براساس قانون اقدام راهبردی رسما به ۶۰ درصد رسیده است سخنگوی سازمان انرژی گفت:قانون اقدام راهبردی شرایط خوبی را برای کشور ایجاد کرد و امروز غنی سازی ما بر اساس این قانون و به طور رسمی به ۶۰ درصد رسیده است.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی در نشست با فراکسیون راهبردی مجلس که در محل سازمان انرژی اتمی برگزار شد، گفت: قانون اقدام راهبردی شرایط خوبی را برای کشور ایجاد کرد و امروز غنی سازی ما بر اساس این قانون و بطور رسمی به ۶۰درصد رسیده است و در کنار تحقیق و توسعه مستمر و بدون وقفه، تکامل ماشین های سانتریفیوژ نسل جدید در بهترین شرایط قرار دارد.

وی با اشاره به اظهارات رسانه‌ای گاه و بی‌گاه غرب در خصوص دیگر گزینه ها گفت: این یک واقعیت روشن است که این‌گونه حرف‌ها فقط کاربرد رسانه‌ای و تبلیغاتی دارد و بی‌تردید ظرفیت‌ها و توانایی‌های هسته‌ای ایران واقعیت‌ها را بر آنها تحمیل می کند.

0% ...

آخرین اخبار

موضوعات محوری مرحله اولیه تفاهمات ایران و آمریکا از نگاه پژوهشگر عرب


بقائی: صلح واقعی در غرب آسیا تنها با پایان مداخلات آمریکا و خاتمه اشغالگری محقق می‌شود


از هشدار تا خیزش .. یمن آماده خروش برای آزادی می شود+فیلم


سپر دفاعی پاکستان برای پزشکیان و هیات همراه +فیلم


جایگاه محوری لبنان در مذاکرات ایران و آمریکا و نگرانی‌های رژیم صهیونیستی!


سربازان آمریکایی: پنتاگون شدت تلفات جنگ با ایران را پنهان کرده است


گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عربستان سعودی


توسعه همکاری‌های ایران و هند در حوزه انرژی بررسی شد


قدردانی پزشکیان از میانجیگری های پاکستان


صنعا برای نبرد «شکستن محاصره» آماده می‌شود


پربیننده ترین خبرها