اعتراضات گسترده فلسطینیان در محکومیت شهادت اسیر فلسطینی

اعتراضات گسترده فلسطینیان در محکومیت شهادت اسیر فلسطینی
سه شنبه 29 آذر 1401 - 20:13

به دنبال شهادت ناصر ابوحمید اسیر فلسطینی در زندانهای اسراییلی بر اثر سهل‌انگاری پزشکی، درگیری ها و اعتراضات گسترده سراسر فلسطین را فراگرفت.

العالم ـ فلسطین

در الخلیل جوانان خشمگین در محکومیت اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در بی توجهی به وضعیت جسمانی ناصر ابوحمید که به بیماری سرطان مبتلا بوده است، با نظامیان صهیونیستی درگیر شدند.

در رام الله و الخلیل جمعیت عظیمی از تظاهرکنندگان به خیابان ها آمدند تا خشم و اعتراض خود را نسبت به این جنایت اعلام کنند.

.

.

در شهرک بیت امر نیز درگیری های شدیدی میان فلسطینیان و نظامیان اسراییلی رخ داد.

.

نیروها و گروههای فلسطینی در قدس اشغالی از مردم خواستند تا در اعتراض به شهادت ابوحمید بر اثر قصور پزشکی در زندانهای اسراییلی، در میدان باب العامود تجمع کنند.

رژیم صهیونیستی از تحویل دادن پیکر شهید ابوحمید امتناع کرده است؛ این نخستین بار نیست که این رژیم جنایتکار پیکر شهیدان اسیر را نزد خود نگهداری می کند؛ خانواده اسیر ابوحمید و نیز نیروهای ملی فلسطینی با برپایی چادری در ورودی اردوگاه الامعری در شهر البیره دست به تحصن زدند و اعلام کردند که تا دریافت پیکر فرزند شهیدشان و دیگر شهدای اسیر به تحصن ادامه می دهند.

خانواده شهید ابوحمید همچنین پیش از این اعلام کرده بودند که تا زمانی که پیکر فرزندشان را تحویل نگیرند، مجلس ختم برگزار نخواهند کرد.

پربیننده ترین خبرها