الحوثی: ملت یمن مجهز به سلاح های بازدارنده و قوی تر از هر زمان دیگری است

الحوثی: ملت یمن مجهز به سلاح های بازدارنده و قوی تر از هر زمان دیگری است
چهارشنبه 30 آذر 1401 - 11:03

عضو شورای عالی سیاسی یمن تأکید کرد ملت یمن قوی‌تر از هر زمان دیگری است و سلاح‌های بازدارنده و تمام ابزارهای لازم را برای مقابله با متجاوزان و خنثی کردن توطئه‌های آنها در اختیار دارد.

العالم- یمن

به گزارش العالم، “محمد علی الحوثی” که در نشستی با اعضای مجلس نمایندگان و شورا و شخصیت‌های اجتماعی در استان مأرب سخنرانی می‌کرد، افزود: دلاوران ارتش مستقر در جبهه‌های افتخار، بزرگ‌ترین حماسه‌های قهرمانانه را ثبت کردند که تاریخ، آن را در درخشان‌ترین صفحات خود جاودانه خواهد کرد.

او با اشاره به اینکه این قهرمانان با ۱۷ کشور روبه‌رو شدند، اظهار داشت آنها ثابت کردند که ملت یمن شکست‌ناپذیر هستند و یمن گورستان متجاوزان بوده و خواهد ماند.

او خطاب به نیروهای متجاوز سعودی- آمریکایی گفت: شما بسیار امید داشتید که ملت شریف یمن وجدان خود را بفروشند، و سعی کردید آنها را با پولی ناچیز بفریبید ولی آنها به وطن خود وفادار مانده‌اند. ما روی این ملت شریف شرط می‌بنیدم که وحدت داخلی را تقویت کنیم و به نیروهای متجاوز می‌گوییم که چیزی به نام شکاف در وحدت ملی وجود ندارد. شما پس از تلاش‌های بسیار و مستمر برای ایجاد شکاف و اختلافات داخلی از سال ۲۰۱۷ تا کنون، در شرط‌بندی خود در این راه کاملا باختید.

پربیننده ترین خبرها