پوتین: توانایی نظامی ناتو علیه روسیه استفاده می‌شود

پوتین: توانایی نظامی ناتو علیه روسیه استفاده می‌شود
چهارشنبه 30 آذر 1401 - 16:47

رئیس‌جمهور روسیه گفت پتانسیل و توانایی نظامی کشورهای ناتو فعالانه علیه این کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

العالم - اروپا

«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه در سخنرانی خود خطاب به مقامات وزارت دفاع این کشور ضمن بیان این که روسیه به تقویت توان نظامی خود ادامه خواهد داد، گفت پتانسیل و توانایی نظامی کشورهای ناتو فعالانه علیه روسیه مورد استفاده قرار می‌گیرد. وی افزود: همه اطلاعات درباره نیروهای ناتو و تجهیزات مورد استفاده آن‌ها، برای روسیه شناخته شده است.

به گزارش راشا تودی، رئیس‌جمهور روسیه در ادامه گفت که به وزارت دفاع دستور می‌دهد تا تاکتیک‌های ناتو را تحلیل کرده و آن‌ها را در برنامه آموزش نیروهای روسیه قرار دهد.

پوتین تاکید کرد «روسیه آمادگی رزمی را حفظ خواهد کرد و سه‌گانه هسته‌ای را بهبود خواهد بخشید--این تضمین اصلی حاکمیت این کشور است». وی افزود: استفاده از پهپادها در نیروهای مسلح روسیه باید گسترش یابد. نظامیان روس باید همه چیز را در بالاترین سطح داشته باشند، از جمله سلاح و تجهیزات دید در شب. کشور هر آنچه که ارتش نیاز دارد، فراهم می‌کند.

پوتین در ادامه اظهار داشت: فدراسیون روسیه در زمینه توسعه پهپادهای زیر آب تجربه دارد و در توسعه پهپاد تواناست. موشک‌های قاره‌پیمای «سارمات» به زودی وارد ماموریت رزمی می‌شوند.

رئیس‌جمهور روسیه همچنین ضمن تشکر از سربازان شرکت‌کننده در عملیات نظامی این کشور در اوکراین، گفت که امنیت شهروندان در تمامی قلمروهای فدراسیون روسیه تضمین خواهد شد. به گفته او، «سربازان روس مانند قهرمانان جنگ‌های قبل از جمله جنگ جهانی دوم می‌جنگند».

خبر در حال تکمیل ...

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها