تشکیلات خودگردان گروگان گرفتن پیکر شهید فلسطینی توسط تل‌آویو را محکوم کرد

تشکیلات خودگردان گروگان گرفتن پیکر شهید فلسطینی توسط تل‌آویو را محکوم کرد
چهارشنبه 30 آذر 1401 - 16:47

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین تصمیم رژیم صهیونیستی برای عدم تحویل پیکر شهید فلسطینی به خانواده‌اش را در راستای تداوم جنایت‌های این رژیم دانست.

العالم - فلسطین اشغالی

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه‌ای تصمیم رژیم صهیونیستی برای گروگان گرفتن پیکر شهید «ناصر ابوحمید» را محکوم کرد و آن را در راستای تداوم جنایت‌ها و جریحه‌دار کردن احساسات خانواده او و میلیون‌ها فلسطینی دانست.

در این بیانیه با اشاره به اینکه این تصمیم رژیم صهیونیستی نقض قانون بین‌المللی و ارزش‌های انسانی و آسمانی است، آمده است: «ما این قضیه را با همه طرف‌های منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله سازمان‌های بین‌المللی و شورای حقوق بشر پیگیری می‌کنیم».

بنابر گزارش خبرگزاری فلسطینی «وفا»، در بیانیه مذکور آمده است:«سیاست‌های یک بام و دو هوای جامعه بین‌الملل باعث تشویق رژیم اشغالگر به تداوم جنایت‌هایش می‌شود».

رژیم صهیونیستی علاوه بر پیکر ابوحمید، پیکر ۱۰ اسیری که در زندان‌های این رژیم به شهادت رسیده‌اند، گروگان گرفته است.

رسانه‌های فلسطینی امروز چهارشنبه گزارش دادند که «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دستور داد تا از تحویل پیکر «ناصر ابوحمید» اسیر فلسطینی که در زندان‌های این رژیم به شهادت رسید، خودداری شود.

«ناصر ابو حمید» (۴۹ ساله) اسیر فلسطینی مبتلا به بیماری سرطان به دلیل بی‌توجهی رژیم صهیونیستی به درمان بیماری وی بامداد روز سه‌شنبه(دیروز)، به شهادت رسید.

فارس

پربیننده ترین خبرها