سردار تنگسیری: سپاه برای تامین امنیت جام‌جهانی ۲۵۰۰ مأموریت دریایی انجام داد

سردار تنگسیری: سپاه برای تامین امنیت جام‌جهانی ۲۵۰۰ مأموریت دریایی انجام داد
پنج‌شنبه 1 دی 1401 - 20:31

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: در زمان برگزاری مسابقات جام‌جهانی قطر، نیروی دریایی سپاه جهت ایجاد ثبات و امنیت در آب‌های پیرامونی این کشور بیش از ۲۵۰۰ مأموریت گشت دریایی، ۴۷۰ گشت هوایی و ۸۵۰ گشت پرنده‌های بدون سرنشین انجام داد.

العالم ـ ایران

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه ضمن بازدید میدانی از یگان های نیروی دریایی سپاه مستقر در منطقه شمال خلیج فارس، وضعیت آمادگی و توان رزم یگان های عملیاتی مختلف مورد ارزیابی نمود و سلام گرم و محبت آمیز رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله) را به همه رزمندگان و خانواده آنان ابلاغ نمود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: هدف از این بازدیدها و سرکشی‌های میدانی که امروز از یگان های پشتیبانی، رزمی و عملیاتی منطقه سوم انجام گرفت، به منظور بررسی دقیق و ارزیابی اطمینان بخش از وضعیت آمادگی لحظه ای یگان های مستقر در منطقه شمال خلیج فارس برنامه ریزی شده و طبق بررسی های به عمل آمده همه دریادلان از روحیه بسیار بالا و آمادگی رزمی مطلوبی برخوردار بودند.

سردار تنگسیری با اشاره به خطاب غرور آفرین نائب امام المهدی(عج) به دریادلان نیروی دریایی سپاه: «دلاوران از جان گذشته جمهوری اسلامی» گفت: رزمندگان ما از روحیه بالای غیرت ملی و دینی، شجاعت و رشادت مثال زدنی برخوردارند و آمادگی کامل دارند تا به محض انجام هر گونه ضرورت و نیازی از منابع جمهوری اسلامی و منافع مردم عزیزمان دفاع و حراست نمایند .

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تبیین موضوع مهم برقراری ثبات امنیت پایدار در خلیج فارس تصریح کرد: در مدت زمان برگزاری مسابقات جام جهانی قطر ، نیروی دریایی سپاه با اتخاذ تدابیر سلسله مراتب ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهی کل سپاه ، برای ایجاد ثبات و امنیت آب های پیرامونی سواحل کشور قطر، با استقرار ناو سر فرماندهی رزمی عملیاتی شهید رودکی(ره) در منطقه مورد نظر ، بیش از ۲۵۰۰ مأموریت گشت دریایی ، بیش از ۴۷۰ سورتی گشت هوایی بالگرد و ۸۵۰ سورتی پرواز پرنده های بدون سرنشین با موفقیت انجام داد.

وی، قابل قبول بودن سطح آمادگی‌ها برای دفاع از مرز‌های آبی و منافع و امنیت کشور عزیزمان ، گفت: با رصد کامل و اشراف اطلاعاتی هوشمند بر جغرافیای منطقه شمال خلیج فارس ، امنیت پایدار و مطلوبی در این منطقه برقرار شده است.

در ادامه این بازدید، سردار تنگسیری با تشرف در یادمان شهدای والفجر ۸ اروند به مقبره شهدا و یادمان شهدای والامقام ادای احترام و با زوار این یادمان ها گفتگو و ابراز محبت کرد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها