سردار تنگسیری:

سپاه در تولید تسلیحات نظامی به خودکفایی رسیده است

سپاه در تولید تسلیحات نظامی به خودکفایی رسیده است
سه شنبه 15 آذر 1401 - 13:05

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: امروز در زمینه تسلیحات نظامی هیچ‌گونه وابستگی نداریم.

العالم - ایران

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه امروز (سه شنبه) در دوازدهمین جشنواره مالک اشتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس دفاع از حریم آل الله و امنیت و تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه کبری فاطمه الزهرا (س) از مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه به عنوان پرچمدار معنویت نام برد و گفت: سلاح واقعی رزمندگان برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایمان، اعتقاد و روحیه انقلابی و عنایت خداوند متعال بود.

وی از خلیج فارس به عنوان منطقه‌ای مهم و راهبردی که طی ادوار مختلف همواره مورد طمع دشمنان قرار داشته است نام برد و گفت: در دوران دفاع مقدس که رژیم بعث صدام سکوهای نفتی ما را مورد هدف قرار می‌داد با وجود کمبود امکانات و تجهیزات، صادرات نفت ما با مجاهدت‌های رزمندگان حتی یک روز هم قطع نشد.

وی با بیان اینکه در حوزه سلاح و تجهیزات هیچ وابستگی به دیگران نداریم گفت: امروز در نیروی دریایی سپاه موشک‌هایی با برد ۱۰ هزار کیلومتر دریایی، شناورهایی با قابلیت‌های متنوع تولید بومی و پهپادهایی در کلاس‌های گوناگون با ماموریت‌های مختلف در اختیار داریم که همگی به دست توانمند فرزندان ملت ایران ساخته شده‌اند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در ادامه به بیان مصادیقی از عنایات و توجهات ویژه الهی برابر دشمنان در خلیج فارس اشاره و اظهار کرد: امروز نیز دشمنان می‌دانند مادامی که حلقه اتصال رزمندگان و مجاهدان، ایمان و اتکا به خداوند متعال است کاری از پیش نخواهند برد.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان که در جنگ رودررو ناکام مانده‌اند به جنگ شناختی روی آورده‌اند گفت: هرزمانی که دشمنان دستاوردهای ارزشمند و بزرگ ایران اسلامی را تاب نمی‌آورند به فتنه انگیزی می‌پردازند که بصیرت افزایی و دشمن شناسی ضرورت و لازمه عبور از این فتنه‌ها است.

دریادار تنگسیری در پایان عامل موفقیت رزمندگان در دریا و برابر امریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و دشمنان اسلام را معنویت رزمندگان توصیف و تصریح کرد: در فرازهای پایانی غلبه بر دشمن قرار داریم و با ایمان قوی و وحدت و همدلی به این مهم دست می‌یابیم.

پربیننده ترین خبرها