الخزعلی: سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس الهام بخش سازندگی و حاکمیت ملی در عراق هستند

الخزعلی: سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس الهام بخش سازندگی و حاکمیت ملی در عراق هستند
شنبه 3 دی 1401 - 19:11

شیخ قیس خزعلی دبیرکل جنبش "عصائب اهل الحق" طی سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس فرماندهان جبهه مقاومت گفت که سرداران شهید مقاومت، الهام بخش ما در کسب اقتدار، ساختن عراق و تحقق حاکمیت ملی هستند.

العالم - عراق

به گزارش کانال تلگرامی الحشد الشعبی عراق، شیخ خزعلی روز شنبه طی سخنانی در مراسمی در بغداد پایتخت عراق به مناسبت ترور رهبران جبهه مقاومت توسط نیروهای آمریکایی، تاکید کرد که فرماندهان مبارزه با تروریسم همچنان دارای اثر و نقش هستند و تاثیرشان همچنان مستمر و موجود است و نسل امروز و فردا باید صبر و ایستادگی را از خون شهیدان الهام بگیرد.

دبیرکل عصائب اهل الحق افزود: دو شهید بزرگوار حاج ابومهدی المهندس و حاج قاسم سلیمانی عرصه جدیدی را برای این نسل گشودند و خون آنها اثراتی گذاشت که پیش از آن وجود نداشت.

وی افزود: ما از رهبران پیروزی (بر داعش) اقتدار، حکمت و خوبی را الهام گرفتیم و آنها همچنان برای ما الهام بخش اقتدار، سازندگی و تحقق حاکمیت ملی عراق خواهند بود.

خزعلی افزود: به یمن خون سرداران شهید مقاومت بر توطئه بزر گ (تروریسم داعشی) که موجودیت عراق را هدف گرفته بود، پیروز شدیم.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸ نفر دیگر بامداد روز جمعه ۱۳ دیماه ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.

پربیننده ترین خبرها