گروه‌های فلسطینی: کابینه نتانیاهو در متوقف کردن مقاومت راه به جایی نخواهد برد

گروه‌های فلسطینی: کابینه نتانیاهو در متوقف کردن مقاومت راه به جایی نخواهد برد
سه شنبه 6 دی 1401 - 16:26

گروه‌های مقاومت فلسطین به مناسبت چهاردهمین سالروز آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، بر وحدت ملت فلسطین تأکید کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

گروه‌های مقاومت فلسطین امروز سه‌شنبه تأکید کردند که کابینه جدید رژیم صهیونیستی نیز هرگز در نابودی مقاومت فلسطین موفق نخواهد شد.

«عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد: «چیزی که مقامات جنایتکار رژیم اشغالگر از زمان نبرد الفرقان نتوانسته‌اند محقق کنند، رهبران افراطی آن نیز در کابینه فاشیستی برای تحقق آن موفق نخواهند شد».

وی افزود که «ایتمار بن گفیر» و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر مأمور تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی نیز سرنگون خواهند شد آنگونه که «ایهود اولمرت» نخست وزیر پیشین و «زیپی لیونی» وزیر خارجه پیشین این رژیم سرنگون شدند.

بنابر گزارش خبرگزاری آناتولی، القانوع تأکید کرد که نبرد الفرقان (جنگ ۲۰۰۸) اهداف رژیم اشغالگر را به شکست کشاند و رویای آن برای نابودی مقاومت را درهم شکست.

«محمد البریم» مسئول دفتر اطلاع‌رسانی کمیته‌های مقاومت نیز گفت که نبرد الفرقان نقطه عطف مهمی در تاریخ درگیری با دشمن صهیونیستی باقی خواهد ماند چرا که توهم نابودی مقاومت را درهم شکست و مرحله جدیدی آغاز شد.

وی تصریح کرد که تشکیل کابینه جدید و افراطی رژیم صهیونیستی بایستی آغازی برای وحدت ملت فلسطین در خصوص برنامه‌های سیاسی مقاومتی و رهایی از تمامی توافقنامه‌های امضا شده با این رژیم باشد.

همچنین جنبش المجاهدین فلسطین نیز در بیانیه‌ای تأکید کرد که اعلام تشکیل کابینه افراطی رژیم صهیونیستی، اتحاد برای مقابله با تروریسم و افراطی‌گری را می‌طلبد.

۲۷ دسامبر ۲۰۰۸، رژیم صهیونیستی با ده‌ها جنگنده حمله به نوار غزه را آغاز و ده‌ها مقر دولتی و امنیتی وابسته به حماس را تخریب کرد. در این جنگ ۱۴۳۶ از جمله ۴۱۰ کودک، ۱۰۴ زن و ۱۰۰ سالخورده به شهادت رسیده و بیش از ۵۴۰۰ نفر نیز زخمی شدند.

گروه‌های مقاومت فلسطین در حملات موشکی تلافی‌جویانه خود ۱۳ صهیونیست را کشته و ۳۰۰ نفر دیگر را زخمی کردند.

پربیننده ترین خبرها