کریس رونالدو با قراردادی به ارزش سالیانه 177 میلیون پوند به النصر عربستان پیوست

کریس رونالدو با قراردادی به ارزش سالیانه 177 میلیون پوند به النصر عربستان پیوست
شنبه 10 دی 1401 - 07:59

قرارداد نجومی 177 میلیون پوندی رونالدوی پرتغالی و النصر بیش از ۲ سال و نیم اعتبار دارد.

العالم ـ عربستان سعودی

بنابر گزارش رویترز، کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی دنیای فوتبال در نقل و انتقالی گران و عجیب به باشگاه فوتبال النصر عربستان سعودی پیوست.
رونالدو که پیش از جام جهانی قطر ۲۰۲۲ قراردادش با منچستریونایتد را طی توافقی دو طرفه فسخ کرده بود حالا با پیراهن شماره ۷ یکی از مهمترین باشگاه‌های فوتبال عربستان به میدان خواهد رفت.
گفته می‌شود قرارداد رونالدو و النصر که به یکی از گرانترین انتقال‌های دنیای فوتبال تبدیل شده است سالیانه ۱۷۷ میلیون پوند (بیش از ۲۱۴ میلیون دلار) است و برای مدت ۲ سال و نیم اعتبار دارد.
این انتقال گران‌قیمت و عجیب با همکاری صندوق سرمایه‌گذاری عربستان به امضا رسید و رونالدو در پایان این قرارداد به سفیر فوتبال عربستان تبدیل خواهد شد.
رونالدو متولد 5 فوریه 1985 در شهر فونشال، جزیره مادیرا در پرتغال است. او پیش از پیوستن به اسپورتینگ در سال 2002، در رده جوانان در باشگاه ناسیونال بازی می کرد. الکس فرگوسن، سرمربی منچستر یونایتد، این بازیکن 18 ساله را با مبلغ 12.24 میلیون پوند (14.80 میلیون دلار) در آگوست 2003 به خدمت گرفت. این فوتبالیست 37 ساله در باشگاه‌های رئال مادرید و یوونتوس نیز توپ زده است.

پربیننده ترین خبرها