سومین سالگرد شهادت؛

گزارش العالم از حضور زائران 25 کشور جهان بر سر مزار سردار سلیمانی

دوشنبه 12 دی 1401 - 13:59

خبرنگار شبکه العالم در کرمان گزارش داد جمعیت کثیری از سراسر کشور برای زیارت آرامگاه سردار شهید قاسم سلیمانی در سومین سالگرد شهادت وی در جریان عملیات تروریستی نیروهای آمریکایی نزدیکی فرودگاه بغداد، به گلزار شهدای این شهر آمده اند. 

العالم _ ایران

به گزارش خبرنگار العالم، عاشقان مکتب سردار شهید سلیمانی از 25 کشور مختلف و نیز از شهرهای مختلف ایران از رده های سنی مختلف به زیارت آرامگاه شهید حاج قاسم سلیمانی آمده اند و جمعیت زائر در این مکان آنقدر زیاد و گسترده است که گویی زیارت اربعین امام حسین علیه السلام در مقیاس کوچک است. آنان آمده اند تا با آرمان های آن شهید بزرگ مقاومت در مواجهه با استکبار جهانی سه سال پس از شهادتش عهد و پیمان ببندند و تاکید کنند که انتقام این جنایت آمریکا را خواهند گرفت.

این در حالی است که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی ایران، اشاعه روحیه جدید در جبهه مقاومت را از برجسته‌ترین کارهای شهید قاسم سلیمانی دانستند.

در همین حال ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد که مقاومت برای مجازات عاملان شهادت شهید سلیمانی تلاش می‌کند و نبض آن سه سال پس از جنایت آمریکا در ترور سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده مبارزه با تروریسم قوی‌تر از گذشته می‌تپد.

پربیننده ترین خبرها