مجلس اعلای اسلامی عراق: خون شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس در امتداد خون شهدای کربلاست

مجلس اعلای اسلامی عراق: خون شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس در امتداد خون شهدای کربلاست
سه شنبه 13 دی 1401 - 15:27

شیخ همام حمودی، رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق در بیانیه‌ای گفت که مردم عراق بی شک انتقام خون شهدای فرودگاه بغداد را خواهند گرفت.

العالم - عراق

شیخ «همام حمودی» رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق در بیانیه‌ای به مناسبت سومین سالروز شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، خون این شهیدان را در ادامه خون شهدای کربلا دانست.

در این بیانیه آمده است: «امروز ما و همه آزادگان جهان با افتخار و عزت به یادبود خون شهدای پاک فرماندهان پیروزی و همراهانشان ایستاده‌ایم، شهدایی که با جانشان از دین و خاک و آبرو دفاع کردند و موجب عزت مردم عراق و امنیت آن‌ها شدند».

شیخ همام حمودی در ادامه بیانیه خود تأکید کرد که خداوند متعال بی تردید آن‌ها را با شهادت به دست پلیدترین ستمگران که دشمن خدا و انسانیت هستند، گرامی داشت.

این بیانیه همچنین می‌افزاید: «خون شهدایی که در نزدیکی فرودگاه بغداد به زمین ریخته شد در امتداد خون شهدای کربلا است که روحیه و اراده چالشگرایانه و قدرت بقا و راز زندگی آزاد و کریمانه را به نسل‌های آینده منتقل خواهد کرد».

در پایان این بیانیه آمده است: «خوشا به شهدای آزاده ما و خوشا به حال کسانی که خونشان در مسیر و راه پدر آزادگان جهان حسین علیه السلام ریخته شد و ننگ و عار بر تروریسم بزدل آمریکایی؛ مردم ما انتقام خواهند گرفت و وعده پیروزی می‌دهیم، هرچند آن‌ها انتقام را دور می‌بینند و ما به اذن خداوند نزدیک می‌دانیم».

پربیننده ترین خبرها