ابومجاهد: گسترش فرهنگ مقاومت نشان از تاثیر شهید سلیمانی دارد/ قدردان ایران هستیم

ابومجاهد: گسترش فرهنگ مقاومت نشان از تاثیر شهید سلیمانی دارد/ قدردان ایران هستیم
سه شنبه 13 دی 1401 - 10:55

مدیر دفتر رسانه ای کمیته های مقاومت مردمی فلسطین گفت که شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نمونه و الگویی بی نظیر از فداکاری، شجاعت و از خودگذشتگی بود و گسترش فرهنگ مقاومت در بین ملت فلسطین نشان از حضور و تاثیر وی در زمان حیات و پس از شهادت دارد.

العالم - فلسطین اشغالی

«محمد البریم» درباره شخصیت و جایگاه شهید شپهبد سلیمانی و تاثیرگذاری وی در جبهه مقاومت افزود: شهید سلیمانی شخصا بر پشتیبانی از مقاومت و رساندن امکانات به مجاهدان و مقاومان نظارت می کرد.

وی اضافه کرد: شهید سلیمانی از هیچ تلاشی برای کمک به توسعه و پیشرفت مقاومت و رساندن آن به جایگاه کنونی دریغ نمی کرد و آن شهید بزرگوار به عنوان نماینده و مجری سیاست های جمهوری اسلامی ایران در همه دستاوردها و پیروزی های مقاومت فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی شریک است.

البریم گفت: ترور شهید سلیمانی خسارت بزرگی برای فلسطین، قدس و محور مقاومت بود بطوری که ایشان توانست موضوع و آرمان فلسطین را احیا و زنده کند و در همه میادین و جبهه های مقابله با دشمنان امت اسلامی حضور داشت.

وی افزود: از سوی دیگر خون این فرمانده بزرگ، انگیزه و قدرتی به مقاومت در منطقه و فلسطین داد و افزایش عملیات های مقاومت و گسترش فرهنگ مقاومت در میان اقشار مختلف مردم فلسطین نشان از حضور و تاثیر شهید سلیمانی در زمان حیات و پس از شهادت است.

مدیر دفتر رسانه ای کمیته های مقاومت فلسطین تصریح کرد: سردار شهید سلیمانی دستاوردهای بزرگی در منطقه داشت که تشکیل محور مقاومت، ائتلاف قدس، به شکست کشاندن توطئه های آمریکا از جمله معامله قرن و رساندن مقاومت به جایگاه کنونی نمونه ای از این دستاورد هاست که نبرد شمشیر قدس شاهدی بر این مدعا است.

ابومجاهد گفت: او خطری برای وجود رژیم صهیونیستی و منافع غربی ها و در راس آن ها آمریکا به عنوان راس شرارت به شمار می رفت و عامل اصلی شکست توطئه ها و نقشه های آن ها در عراق و سوریه بود به همین خاطر برای توقف پیروزی های محور مقاومت او را به شهادت رساندند.

وی اضافه کرد: انتقام اصلی خون شهید سلیمانی و همه شهدای مقاومت گرفته نخواهد شد؛ مگر با شکست کامل توطئه آمریکایی – صهیونیستی در منطقه، ریشه کنی رژیم صهیونیستی و آزادسازی قدس. این امر با اتحاد و همبستگی امت بر محور مقابله با استکبار جهانی و گسترش فرهنگ مقاومت به عنوان یک فرهنگ فراگیر در رفتار و گفتار امکان پذیر است.

البریم بیان کرد: بیش از ۴۳ سال است که جمهوری اسلامی ایران با کشورهای غربی و آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال مقابله است و با انواع جنگ ها و تحریم های مختلف روبرو شده است و در این سال ها هرگز حتی یک قدم از اهداف انقلاب خود عقب نشینی نکرده است.

وی افزود: ملت و نظام ایران علی رغم همه تهدیدها و تشویق ها از هیچ کمک و تلاشی برای ملت فلسطین و لبنان و مقاومت امت اسلامی کوتاهی نکرده است و ملت و مقاومت فلسطین همواره قدردان این موضع اصولی جمهوری اسلامی ایران است.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها