جزئیات جدید از انهدام تیم تروریستی در زاهدان/ اعتراف متهمان به دریافت پاداش برای اقدامات تروریستی

جزئیات جدید از انهدام تیم تروریستی در زاهدان/ اعتراف متهمان به دریافت پاداش برای اقدامات تروریستی
چهارشنبه 14 دی 1401 - 17:38

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: تیم تروریستی که شب گذشته در زاهدان منهدم شد مستقیماً با معاندین خارج کشور در ارتباط بودند و تحت آموزش‌های آنها قرار داشته‌اند که در این زمینه پاداش‌هایی هم دریافت می‌کردند

العالم - ایران / سیاسی

سردار محمد قنبری اظهار داشت: اعضای این تیم ضدامنیتی در طول هفته‌های اخیر چند مورد حمله مسلحانه با هدف ترور پرسنل انتظامی به واحدهای کشتی پلیس داشته‌اند و در ادامه فیلم اقدامات خود را توسط رسانه‌های معاند منتشر می‌کردند.

وی تصریح کرد: همه اعضای این باند 6 نفره به علاوه 3 نفر که با آنها همکاری داشته‌اند شب گذشته در پی اقدامات اطلاعاتی با عملیاتی پیچیده دستگیر شدند که تاکنون به اقدامات شرورانه خود اعتراف کرده‌اند و طبق اعترافات طراحی داشتند حمله به واحدهای گشتی پلیس را ادامه دهند.

سردار قنبری افزود: در بررسی مخفیگاه این تیم ضدامنیتی مقداری سلاح و مهمات شامل کلت کمری و کلاشینکف کشف شد و علاوه بر آن 6 دستگاه خودرو از این تیم که عملیات‌های خود را با این خودروها انجام می‌دادند کشف شد که پیرو بررسی به عمل آمده مشخص شد خودروها سرقتی هستند. همچنین مدارک و فیلم‌هایی نیز کشف و ضبط شده که در حال بررسی هستند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در پی بازجویی به عمل آمده مشخص شد این تیم علاوه بر اقداماتی که علیه گشت‌های انتظامی انجام می‌دادند، پیش از این مرتکب چندین مورد سرقت مسلحانه و راهزنی هم شده‌اند.

وی ضمن قدردانی ویژه از همکاری مردمی در رابطه با دستگیری این عوامل ضدامنیتی، تصریح کرد: پرسنل انتظامی در کنار سایر نیروهای امنیتی با تمام توان مقابل اقدامات ضدامنیتی ایستاده‌اند و همه اقدامات اشرار و معاندین در رصد اطللاعاتی قرار دارد.

پربیننده ترین خبرها