گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در غزه

گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در غزه
چهارشنبه 14 دی 1401 - 22:43

مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با همت "کمیته فلسطینی روز جهانی قدس" در شهر غزه برگزار شد.

العالم فلسطین

"ولید القططی" عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی در این مراسم خواستار وحدت فلسطینی حول محور مقاومت و آزادی فلسطین به دور از توهم تشکیل کشور فلسطینی در کنار رژیم صهیونیستی شد.

وی افزود: شهید سلیمانی در نبردی گسترده و پس از مجاهدت طولانی در مسیر حق به شهادت رسید لذا رژیم صهیونیستی و آمریکا کوشیدند نقش آن شهید در فلسطین را حذف کنند اما این نقش در تمام درگیری میان حق و باطل موجود است.

القططی ادامه داد: حضور فلسطین در قلب ایران علت اصلی ترور سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی بود چرا که ایشان نمادی از حضور فلسطین در قلب ایران و نوک پیکان مقاومت در قلب رژیم صهیونیستی و استعمار آمریکایی بود.

وی گفت که شهید سلیمانی خطاب به رهبران مقاومت فلسطین گفته بود: به همگان اطمینان دهید که ایران اسلامی به رغم فشارها و محاصره‌، فلسطین را تنها نگذاشت. به این دلیل که معتقد است دفاع از فلسطین مصداق واقعی دفاع از اسلام و قرآن است، انشاءالله طلوع پیروزی به یاری خداوند متعال نزدیک است و ناقوس مرگ صهیونیست های متجاوز به صدا در خواهد آمد.

القططی به یکی از دیدارهایش با شهید سلیمانی اشاره کرد که در آن گفته بود: ما سربازان نبرد آزادی قدس و فلسطین و حامی فلسطین، آرمان، مردم و رزمندگان آن هستیم.

به گفته این شخصیت جهاد اسلامی فلسطین، سیاست ثابت ایران در قبال آرمان فلسطین باعث خشم آمریکا و ترور شهید سلیمانی شد.

محمد البریم مدیر دفتر رسانه‌ای کمیته‌های مقاومت در فلسطین نیز گفت: پروژه شهید سلیمانی در حال گسترش است و باعث گسترش آرمان ملی فلسطین تا آزادی فلسطین و بازگشت آوارگان فلسطینی به آن خواهد بود.

وی افزود: شهادت سلیمانی سرآغاز گسترش بین المللی آرمان عادلانه ما تا آزادی فلسطین و استقلال آن خواهد بود.

به گفته این مسئول فلسطینی، دشمنان امت بدانند که نبرد متوقف نخواهد شد و قدس به عنوان فتیله انفجار منطقه باقی خواهد ماند.

پربیننده ترین خبرها