چرا خانواده های سعودی به جشن های هیات تفریح نمی روند؟

پنج‌شنبه 15 دی 1401 - 22:38

کاربران شبکه های اجتماعی عربستان سعودی از برگزاری جشن های مبتذل توسط هیات تفریح این کشور انتقاد کردند.

العالمعربستان سعودی

کاربران شبکه های اجتماعی ویدئویی از یک مرد عربستانی منتشر کردند که توضیح می دهد چرا خانواده اش در جشن هایی که هیات تفریح برگزار می کند، مشارکت نمی کنند.

این مرد سعودی می گوید: کسی که ذره ای عقل دارد این سوال را از خود می پرسد که من زن و دختران خودم را به این مراسم می آورم تا در رقص و پایکوبی شرکت کنند، اما کسی که این جشن ها را برگزار می کند، چرا زن او در این مراسم حضور ندارد؟ آیا او آنچه را که برای زن و دختران خود نمی پسندد برای زنان و دختران ما می پسندد؟ ما دختران و زنان خود را مانند طلا ارزشمند می دانیم و من هیچگاه دختران و زنان خود را برای حضور در این مراسم ها نمی آورم.

کاربران شبکه های اجتماعی همچنین ویدئویی از یک پیرمرد سعودی منتشر کردند که از نداشتن خانه شکایت دارد در حالی که بن سلمان اموال کشور را برای برگزاری مراسم فسق و فجور هزینه می کند.

این پیرمرد سعودی می گوید: من فقط یک خانه می خواهم . شرایطم دشوار است. اوضاع مادی من نابسامان است. بیمار هستم.


یک شهروند سعودی دیگر نیز در ویدئویی خطاب به هیات تفریح می گوید: آیا اقدامات هیات تفریح موجب تحکیم ارزشهای دینی و اجتماعی و تقویت توان بدنی جوانان می شود تا اگر کشور با جنگ روبرو شود، این جوانان برای دفاع از مرزها اعلام آمادگی کنند؟ آیا اقدامات هیات تفریح برای زنان عربستان آنها را به مادرانی صالح تبدیل می کند تا فرزندانی غیور تحویل جامعه دهند؟

.

پربیننده ترین خبرها