ارتش سوریه در موضع دفاعی باقی نمی ماند

ارتش سوریه در موضع دفاعی باقی نمی ماند
جمعه 16 دی 1401 - 13:43

ارتش سوریه در واکنش به حملات گاه و بیگاه شبه نظامیان النصره در خطوط تماس در حومه استان ادلب در شمال غرب سوریه هشدار داد در موضع دفاعی باقی نخواهد ماند و به پاسخگویی اکتفا نخواهد کرد و در صورت ضرورت در آینده عملیات نظامی انجام خواهد داد.

العالم – سوریه

یک منبع سوری به اسپوتنیک گفت که ارتش سوریه در موضع دفاعی باقی نخواهد ماند و به پاسخگویی اکتفا نخواهد کرد و در صورت ضرورت در آینده عملیات نظامی انجام خواهد داد.

این منبع ادامه داد که ارتش سوریه توانست تمامی حملات شبه‌نظامیان النصره و گروه‌های هوادارش را در جبل الزاویه در جنوب ادلب و جنوب شرق این استان دفع کند.

گرچه حملات و تلاش‌ دشمن برای نفوذ با شکست مواجه شده است اما مواضع ارتش سوریه و روستاهای اطراف آن در جنوب ادلب و غرب حماه هنوز با توپخانه‌ و خمپاره انداز هدف واقع می شوند.

بنا به این گزارش، ارتش سوریه با هدف قرار دادن مواضع شبه نظامیان در این محورها به حملات دشمن پاسخ داد و مقر فرماندهی و چندین موشک‌انداز این گروه‌ها را نزدیک خطوط تماس منهدم کرد.

منبع مزبور گفت که گروه‌های مسلح هنوز محموله‌های حاوی تجهیزات، مهمات و نیرو را از حومه ادلب به طرف محورهای درگیری با ارتش سوریه انتقال می دهند تا از آن برای نفوذ در جبهه ادلب و حمله به مواضع ارتش استفاده کنند.

این منبع سوری خاطر نشان کرد: ارتش سوریه روند انتقال تسلیحات و تجهیزات از انبارهای جبهه النصره در شمال، غرب و جنوب ادلب را رصد کرد و پس از آن هواپیماهای جنگی این انبارها را منهدم کردند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها