نگرانی‌های رژیم صهیونیستی از همگرایی فتح و جهاد اسلامی

نگرانی‌های رژیم صهیونیستی از همگرایی فتح و جهاد اسلامی
چهارشنبه 21 دی 1401 - 21:26

رسانه‌های رژیم صهیونیستی آشکارا نگرانی خود را از اتحاد میان "گردان‌های شهدای الاقصی" شاخه نظامی فتح، و "سرایا القدس" شاخه نظامی جهاد اسلامی، ابراز می‌کنند.

العالم - فلسطین اشغالی

در دستگاه امنیت رژیم صهیونیستی می‌گویند همگرایی میان جنبش‌های فتح و جهاد به شمشیری بر گردن اسرائیل به ویژه در شمال کرانه باختری رود اردن تبدیل خواهد شد.

رژیم صهیونیستی همواره بر روی تنش‌ها و اختلافات میان نیروهای مقاومت در فلسطین حساب باز کرده، ولی تحولات و رخدادهای اخیر در جنین و نابلس برای اشغالگران بحران‌آفرین شده است.

رسانه‌های عبری‌زبان به نقل از نیروهای امنیتی رژیم تأکید کردند که تل‌آویو از پیوستن عناصر جدید جنبش فتح به شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی بیم دارد که مباد به نیرویی تبدیل شوند که توان نظامی اسرائیل را دچار فرسایش کنند.

روز دوشنبه نیز گروه‌ مقاومت جدیدی به نام "گروه‌های برقین" وابسته به سرایا القدس با بر عهده گرفتن چند عملیات منحصر به فرد علیه صهیونیست‌ها، اعلام کرد که عملیات‌های مذکور را با همکاری با گردان‌های شهداء الاقصی انجام داده است.

گروه‌ برقین همچنین با انتشار ویدئویی که در آن تعدادی از رزمندگان حضور داشتند، اولین حضور خود را برای مقابله با نیروهای اشغالگر اسرائیل اعلام کرد.

پربیننده ترین خبرها