گزارش العالم از جزئیات یورش صهیونیستها به شهرک "قباطیه" در جنین

جمعه 23 دی 1401 - 08:22

خبرنگار العالم در کرانه باختری گزارش داد: عصر پنجشنبه نیروی ویژه اسرائیلی با یک خودروی غیرنظامی به شهرک قباطیه در جنوب جنین در شمال کرانه باختری یورش بردند و به دنبال آن، نظامیان این رژیم با یورش به این شهرک، منزل یکی از ساکنان به نام “علی محمد” را محاصره کردند.

العالم- فلسطین اشغالی

به گزارش خبرنگار العالم در کرانه باختری ، به دنیال یورش نظامیان اشغالگر صهیونیست به شهرک " قباطیه"، در جنوب جنین ، جوانان فلسطینی در اطراف منزل "علی محمد " تجمع کرده، و در پی آن درگیری‌هایی میان طرفین به‌وقوع پیوست.

خبرنگار العالم افزود : نیروهای اشغالگر به تیراندازی گسترده به سمت جوانان‌ بی‌دفاع و نیروهای مقاوم اقدام کردند و حبیب عبدالرحمن جوان ۲۵ ساله در نتیجه جراحات ناشی از اصابت گلوله اشغالگران به ناحیه سر، شهید شد.

وزارت بهداشت فلسطین، عصر دیروز در بیانیه‌ای از شهادت "حبیب محمد عبدالرحمن کمیل" در شهرک قباطیه خبر داده و اعلام کرده بود که در جریان تیراندازی نظامیان صهیونیست، همچنین یک جوان دیگر از ناحیه سینه هدف گلوله قرار گرفت و بلافاصله برای درمان به بیمارستان دولتی جنین منتقل شد.

از سوی دیگر، گردان‌های شهدای الاقصی- شاخه نظامی جنبش فتح- در صفحه کاربری خود در تلگرام اعلام کرد که در حال درگیری مسلحانه با نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک قباطیه در جنین است .

با شهادت عبدالرحمن کمیل، شمار شهدای فلسطینی در کرانه باختری طی سال جاری میلادی به ۸ نفر افزایش یافته است.

پربیننده ترین خبرها