بیانیه جنبش «جهاد اسلامی» در واکنش به جنایت امروز رژیم صهیونیستی/ انتقام خون شهدا را می گیریم

بیانیه جنبش «جهاد اسلامی» در واکنش به جنایت امروز رژیم صهیونیستی/ انتقام خون شهدا را می گیریم
شنبه 24 دی 1401 - 14:41

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای خاطرنشان کرد، شهادت جمعی از مجاهدان قهرمان ملت فلسطین را در عملیات ترور ناجوانمردانه دشمن جنایتکار در شهرک قهرمان جبع گرامی می داریم. 

العالم _ فلسطین

شهدای فلسطینی که امروز (شنبه) به شهادت رسیدند، عبارتند از امجد عدنان خلیله (23 ساله) اهل روستای الفندقومیه، عز الدین باسم حمامره (24 ساله) از شهرک جبع و یزن سامر الجبعبری (19 ساله) اهل یامون که چند روز پیش زخمی شده بود و امروز (شنبه) به شهادت رسید.

جنبش جهاد اسلامی در بیانیه گرامی داشت شهدای جنین، بر ادامه مسیر مقاومت تاکید کرده است.

این بیانیه می افزاید: با افتخار و سربلندی شهادت جمعی از مجاهدان قهرمان ملت فلسطین را گرامی می داریم، کسانی که در عملیات ترور ناجوانمردانه دشمن جنایتکار در شهرک قهرمان جبع به شهادت رسیدند و عبارتند از امجد عدنان خلیله (23 ساله) اهل روستای الفندقومیه، عز الدین باسم حمامره (24 ساله) از شهرک جبع و یزن سامر الجبعبری (19 ساله) اهل یامون که چند روز پیش زخمی شده بود.

جهاد اسلامی خاطرنشان کرد، عملیات ترور ناجوانمردانه ای که دو شهید قهرمان یعنی عزالدین حمامره و امجد خلیلیه از مجاهدان گردان های القدس از گروه جبع را هدف قرار داد، عزم رزمندگان مقاومت ما را که انتقام خون شهدا را می گیرند، خدشه دار نمی کند و دشمن بداند که جنایتش با آتش و جهنم به سوی او باز می گردد تا از سرزمین ما و مقدسات ما بیرون رانده شود.

در این بیانیه آمده است: ما به خانواده های شهدا و به هموطنانمان در جنین که پیشتازان مقاومتند، تسلیت می گوییم در حالی که آبشار خون در صحنه های رویارویی جاری است و تاکید می کنیم که تشدید جنایات علیه ملت و مقدساتمان بدون مجازات نخواهد ماند و خون پاک شهدا بر استواری رزمندگان مقاومت خواهد افزود، کسانی که همواره این اشغالگر جنایتکار را در امتداد کرانه باختریِ قهرمان به رعب و وحشت خواهند انداخت.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها