"انقلابیون سوریه"با نقاب اسلام، در رکاب ناتو و زلینسکی غیر مسلمان در اوکراین می جنگند!

دوشنبه 26 دی 1401 - 14:02

گزارش های مختلف از جمله گزارش دیده بان حقوق بشر سوریه از انتقال برخی از عناصر گروه های تروریستی از ادلب واقع در شمال سوریه به اوکراین برای جنگ با ارتش روسیه حکایت دارد.

العالم - کشکول

اغلب این عناصر تروریستی وابسته با گروه های مسلح چچن، قفقاز، اُزبک ها و آلبانیایی تبارها هستند که بیشترشان به گروه تروریستی "تحریر الشام" پیوسته اند؛ این گروه تروریستی وابسته به سازمان القاعده و رهبر آن، ابو محمد الجولانی است.

در این گزارش ها به نحوه انتقال این عناصر – که جزء کارکشته ترین عناصر تروریستی دسته بندی شده اند - اشاره ای نشده است با این حال نقش سازمان های جاسوسی آمریکایی و غربی در انتقال این افراد کاملا روشن است. به طوری که مشابه این اقدام را در زمان جنگ در افغانستان به هنگام اشغال این کشور توسط شوروی (سابق) شاهد بودیم؛ در همان زمان بود که سازمان جاسوسی آمریکا با همکاری سازمان های جاسوسی عربستان و پاکستان، سازمان القاعده را برای مبارزه با شوروی در افغانستان تأسیس کرد.

عملیات انتقال به اصطلاح "انقلابیون و یاران انقلاب سوریه"! برای جنگ در اوکراین، زیر پرچم ناتو و تحت فرماندهی زلینسکی، متحد مهم "اسرائیل" و نتانیاهو، موضوع جدیدی نیست. مدتها قبل ویدیویی منتشر شد که در آن عبد الحکیم شیشیانی (رستم ازیف )، رهبر گروه مسلح موسوم به "اجناد القوقاز" در شهر باخموت اوکراین با نیروهای روسیه می جنگند.

این در حالی است که ماهیت واقعی به اصطلاح "انقلاب سوریه و انقلابیون و هواداران آن" و حامیانش هر روز بیش از گذشته بر ملا و در حال روشن شدن است و این که ناتو چگونه از این به اصطلاح "انقلابیون " برای تحقق اهداف خود در سوریه و لیبی و جمهوری آذربایجان و امروز در اوکراین استفاده می کند.

با این حال سرکرده های این مزدوران همچنان خود را پشت نقاب دین پنهان کرده اند و با شست و شوی مغزی جوانان مسلمان، برای تحقق اهداف و مطامع دشمنان اسلام اعم از آمریکا و صهیونیست ها تلاش می کنند. علی العرجانی، سلفی تکفیری جدا شده از گروه تروریستی "تحریر الشام"، در توجیه ارسال این گروه از تروریست ها گفته است: "گروه قفقاز و آلبانی ها به این دلیل ادلب را به مقصد اوکراین ترک کرده اند که در اوکراین نسبت به ادلب از آزادی بیشتری برخوردارند و جنگ های آنجا واقعی تر هستند. همچنین به نظر می رسد که انها بر مبنای فتوای قدیمی ایمن هاروش – که گفته بود حرکت به سمت کشورهای کفار بر نشستن در ادلب زیر سلطه ابو محمد الجولانی ترجیح دارد – ادلب را ترک کرده اند".

نکته جالب توجه در اینجا این است که همه کسانی که از سوریه برای جنگ به خاطر آمریکا و زلینسکی و رژیم صهیونیستی به اوکراین رفته اند، مسلمان هستند؛ به عبارت دیگر مسلمانان به خاطر زلینسکی در اوکراین می میرند؛ حال انکه زلیسنکی از مهمترین حامیان و متحدان "اسرائیل" است و مواضع شرم آوری در قبال بمباران غزه و قتل و کشتار زنان و کودکان توسط رژیم صهیونیستی دارد. بنابراین جای آن دارد که به تأمل در جنایات هولناک وهابیت با حمایت مالی و سیاسی آل سعود – آنهم فقط برای خدمت به آمریکا و رژیم صهیونیستی - در حق اسلام و مسلمین بیش از این پرداخته شود.

پربیننده ترین خبرها