شهادت جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیستها

شهادت جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیستها
سه شنبه 27 دی 1401 - 13:47

منابع فلسطینی از شهادت یک جوان فلسطینی در شمال الخلیل خبر دادند.

العالم - فلسطین

منابع فلسطینی امروز (سه شنبه) از عملیات شهادت‌طلبانه یک جوان فلسطینی به نام «حمدی ابودیه» در نزدیکی یک مقر ایست و بازرسی نظامیان صهیونیست در منطقه «الخلیل» خبر دادند.

به نوشته وبگاه شهاب نیوز، منابع صهیونیست مدعی هستند که این جوان ۴۰ ساله فلسطینی ظهر امروز به سوی نظامیان اسرائیلی در مقر ایست و بازرسی شهرک «حلحول» در نزدیکی «الخلیل» شلیک کرد و مورد هدف تیراندازی صهیونیست‌ها قرار گرفت و به شهادت رسید.

«حمدی ابو دیه» با درجه سرگردی در پلیس الخلیل مشغول به خدمت بود و به گفته شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی، او دو روز پیش نیز به سوی اتوبوس حامل شهرک‌نشینان در نزدیکی «گوش عتصیون» شلیک کرده بود.

با شهادت حمدی ابودیه، از آغاز سال جاری میلادی، ۲۵ نفر از شهروندان فلسطینی از جمله سه کودک، در حملات نظامیان رژیم موقت صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند؛ حملاتی که در حد جنایت است و احتمال آغاز انتفاضه تازه‌ای در کرانه باختری را تقویت می‌کند.

در این رابطه «جلال رمانه» تحلیلگر مسائل رژیم صهیونیستی روز گذشته در وبگاه شهاب نیوز نوشت شرایط کرانه باختری به نحوی است که به سمت آغاز یک انقلاب فراگیر از سوی ملت فلسطین حرکت می‌کند؛ به ویژه پس از سیاست‌های کابینه جدید صهیونیستی علیه این ملت، احتمال این انقلاب افزایش یافته است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها