شهادت جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در کرانه باختری

شهادت جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در کرانه باختری
يکشنبه 25 دی 1401 - 11:16

نظامیان صهیونیست در مرکز کرانه باختری یک جوان فلسطینی را با ادعای تلاش برای انجام عملیات شهادت‌طلبانه هدف قرار دادند و به شهادت رساندند.

العالم - فلسطین اشغالی

منابع فلسطینی، امروز (یکشنبه)، خبر دادند که نظامیان صهیونیست به ادعای تلاش برای انجام عملیات استشهادی به سمت یک فلسطینی در نزدیکی شهرک «عوفرا» در رام‌الله (مرکز کرانه باختری) تیراندازی کرده‌اند.

پایگاه خبری «شهاب» به نقل از منابع عبری گزارش داد که نظامیان صهیونیست این شهروند فلسطینی را هدف تیراندازی قرار داده‌اند و حال او وخیم است.

خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا) نیز وضعیت این جوان فلسطینی را «خطرناک» توصیف کرد و افزود که او به مرکز درمانی فلسطین در شهر رام‌الله منتقل شده است.

وفا به نقل از شاهدان عینی نوشت که نظامیان صهیونیست پس از درگیری لفظی با این جوان فلسطینی او را به زور از خودرواش پیاده کردند و سپس از فاصله صفر به سمت او آتش گشودند.

لحظاتی بعد پایگاه خبری «صفا» به نقل از وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که این جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده است.

این جوان فلسطینی در حالی به شهادت رسیده است که منابع خبری، روز گذشته، از شهادت سه جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست خبر دادند.

طبق گزارش‌ها، از ابتدای سال جاری و با روی کار آمدن کابینه تندروی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر جدید رژیم صهیونیستی تعداد شهدای فلسطینی به ۱۳ نفر رسیده است که از این تعداد سه نفر نوجوان بودند.

در سال ۲۰۲۲ میلادی تعداد شهدای فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به ۲۲۴ نفر رسید که در این میان ۵۹ شهید از اهالی استان جنین بودند.

پربیننده ترین خبرها