اخراج همراه با ضرب و شتم تبعه ایتالیایی حامی فلسطینیان از سرزمین های اشغالی

اخراج همراه با ضرب و شتم تبعه ایتالیایی حامی فلسطینیان از سرزمین های اشغالی
چهارشنبه 28 دی 1401 - 09:45

مقامات رژیم اشغالگر صهیونیستی روز سه شنبه استفانیا کنستانتینی، فعال ایتالیایی حامی فلسطین را یک روز پس از دستگیری همراه با ضرب و شتم، از سرزمین های اشغالی اخراج کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرگزاری فلسطینی «معا»، نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیستی سحرگاه روز دوشنبه به خانه روزنامه نگار زندانی نضال ابوعکر و خانه مادرش در اردوگاه آوارگان «دهیشه» در جنوب بیت لحم یورش بردند و استفانیا کنستانتینی، فعال ایتالیایی حامی فلسطین را در آنجا دستگیر کردند.

مقامات اشغالگر ادعا کردند که «کنستانتینی در 2 می 2022 میلادی (مصادف با 12 اردیبهشت 1401هـ.ش.) با ویزای توریستی وارد اسرائیل شده بیشتر وقت خود را در سرزمین های تشکیلات خودگردان فلسطین گذرانده است. وی بیشتر از مدت مجاز ویزای خود برای سفر به اسرائیل، در اینجا اقامت داشته و به همین خاطر اخراج شده است.»

کنستانتینی، فعال 50 ساله حامی فلسطین، از شهر پیزای ایتالیا در اظهاراتی به خبرگزاری فرانسه گفت: « توسط حدود 20 سرباز اسراییلی دستگیر شدم؛ در حین دستگیری در همان خانه ای که در آن اقامت داشتم، مورد ضرب و شتم قرار گرفتم و به زمین پرتاب شدم.»

وی افزود: «من سعی کردم مقاومت کنم اما آنها مرا بسیار مورد ضرب و شتم قرار دادند. آنها چشمانم را بستند و دستبند زدند (...) و بر سر من فریاد زدند و گفتند که من یک تروریست هستم.»

پربیننده ترین خبرها