حماس: تداوم تجاوزات علیه مسجدالأقصی «بازی با آتش» است

حماس: تداوم تجاوزات علیه مسجدالأقصی «بازی با آتش» است
جمعه 30 دی 1401 - 22:10

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی به مقامات این رژیم تأکید کرد که استمرار این تجاوزات به منزله «بازی با آتش‌» است.

العالم - فلسطین اشغالی

«حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس به تجاوزات صهیونیست‌ها علیه شهر قدس و مسجدالأقصی واکنش نشان داد و گفت که آنچه در قدس و مسجدالأقصی رخ می‌دهد به منزله بازی با آتش‌ است.

وی با اشاره به افزایش حملات اشغالگران علیه مقدسات اسلامی در قدس، تأکید کرد که فلسطینیان با حملات بی‌سابقه علیه مسجدالأقصی مواجه هستند.

سخنگوی حماس همچنین گفت که یورش‌های اخیر به منطقه باب العامود اقدامی خطرناک است و خواستار تداوم عزیمت فلسطینیان به سمت مسجدالأقصی برای به شکست کشاندن تجاوزات اشغالگران شد.

به نوشته روزنامه «القدس العربی»، قاسم با اشاره به اینکه کابینه جدید رژیم صهیونیستی تجاوزات علیه قدس و مسجدالأقصی را افزایش داده است، بر اهمیت تحرکات عربی و بین‌المللی برای مقابله با تجاوزات اشغالگران تأکید کرد و گفت: «رفتارهای رژیم اشغالگر در قدس و مسجدالأقصی بیانگر بی‌توجهی آن به مواضع کشورهای منطقه و جهان مبنی بر مخالفت با سیاست‌های نژادپرستانه آن است».

وی گفت که تداوم جنگ علیه مسجدالأقصی به معنای قلدری رژیم اشغالگر و بی‌اعتنایی آن به قوانین بین‌المللی است.

نظامیان رژیم اشغالگر اسرائیل پنج‌شنبه شب (دیشب) همزمان با تجمع شهرک‌نشینان صهیونیست در منطقه باب العامود در نزدیکی محوطه مسجدالأقصی برای به جا آوردن آئین تلمودی، فلسطینیان را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

فارس

پربیننده ترین خبرها