تجمع در ۳۰ شهر اروپا و آمریکای شمالی در حمایت از اسرای فلسطینی + فیلم

تجمع در ۳۰ شهر اروپا و آمریکای شمالی در حمایت از اسرای فلسطینی + فیلم
چهارشنبه 5 بهمن 1401 - 11:22

شبکه "مدافعان اسیران فلسطینی" در طول یک هفته دهها تجمع و تظاهرات در ۳۰ شهر اروپایی و آمریکای شمالی در حمایت از جنبش اسیران فلسطینی و "احمد سعدات" از رهبران فلسطینی اسیر در زندان های رژیم صهیونیستی برگزار کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

این تجمع و تظاهرات ها تحت شعار "هفته همبستگی بین المللی با احمد سعدات و جنبش اسیران فلسطینی" با همکاری جریان ها و نیروهای چپ گرا و انجمن های جوانان و دانشجویان در سراسر اروپا و آمریکای شمالی برگزار شد.

در همین راستا، انجمن های جوانان فلسطینی و آمریکایی تظاهرات گسترده ای را در ایستگاه قطار مرکزی "گراند سنترال" شهر نیویورک برگزار کردند و خواستار تحویل پیکرهای شهدای فلسطینی شدند که رژیم صهیونیستی آنها را ربوده و به خانواده هایشان تحویل نمی دهد.

آنها همچنین خواهان تحریم رژیم صهیونیستی و آزادی اسیران احمد سعدات و احمد مناصره و حدود ۴۷۰۰ اسیر زن و مرد فلسطینی شدند.

فلسط

شبکه مدافعان اسیران فلسطینی در اروپا نیز با همکاری قوی با "انجمن فلسطین پیروز خواهد شد"، به پویش گسترده خود را در همبستگی با سعدات و دیگر اسیران فلسطینی ادامه دادند.

نظامیان رژیم صهیونیستی در اسفندماه سال ۱۳۸۴ در عملیاتی احمد سعدات دبیر کل جبهه خلق برای آزادی فلسطین را از زندان "اریحا" شرق کرانه باختری رود اردن ربودند. این زندان زیر نظر تشکیلات خودگردان فلسطین اداره می شود.

این همبستگی گسترده با اسیران فلسطینی در اروپا و آمریکای شمالی خشم لابی های صهیونیستی در آمریکای لاتین را برانگیخت و آنها علیه شبکه مدافعان اسیران فلسطینی، دست به حملات رسانه ای و سیاسی زدند.

به گزارش ایرنا، بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ژانویه سال ۲۰۲۱ میلادی شبکه مدافعان اسیران فلسطینی را به خاطر برگزاری پویش بین المللی همبستگی با سعدات و جنبش اسیران فلسطینی در لیست به اصطلاح "تروریسم" این رژیم قرار داد اما فرانسه در منحل کردن و تروریستی خواندن "انجمن فلسطین پیروز خواهد شد" - با وجود اقدامات تحریک آمیز مداوم لابی صهیونیستها علیه این انجمن - ناکام ماند.

پربیننده ترین خبرها