تخریب منزل یک خانواده شهید فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست

تخریب منزل یک خانواده شهید فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست
چهارشنبه 5 بهمن 1401 - 18:14

نظامیان رژیم صهیونیستی منزل خانواده شهید عدی التمیمی را در اردوگاه شعفاط تخریب کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش رسانه های فلسطینی، نظامیان رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه با یورش به شهرک عناتا در قدس اشغالی، منزل خانواده شهید التمیمی را ویران کردند.

شب گذشته نظامیان رژیم صهیونیستی با انتشار اخبار دروغ در منطقه اعلام کرده بودند که تخریب این منزل به تاخیر افتاده است.

رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه شمار زیادی از نظامیان خود را برای تخریب خانه پدر عدی التمیمی روانه اردوگاه شعفاط کرد.

منابع خبری فلسطینی امروز چهارشنبه از یورش ۳۰۰ نفر از نیروهای رژیم صهیونیستی به شهرک فلسطینی نشین "عناتا" در شمال شرقی قدس برای تخریب خانه یک شهادت طلب فلسطینی خبر داده بودند.

منابع محلی گفتند که حدود ۳۰۰ نفر از نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی با تجهیزات خود به محله السلام در شهرک عناتا یورش برده و خانه شهید عدی التمیمی شهادت طلب فلسطینی را به محاصره درآوردند.

شهید عدی التمیمی از مبارزان گروه "عرین الاسود" در کرانه باختری رود اردن بود که چندی پیش در تیراندازی به یک مرکز ایست و بازرسی رژیم صهیونیستی در ورودی اردوگاه فلسطینی "شعفاط" در شمال شرقی شهر اشغالی قدس، موفق شد یک نظامی این رژیم را کشته و دو نفر دیگر را زخمی کند.

شهید التمیمی سپس با اجرای عملیاتی دیگر در نزدیک شهرک صهیونیست نشین " معالی أدومیم" در نزدیک نابلس در کرانه باختری، یک شهرک نشین را زخمی کرد و تا لحظه آخر با نظامیان صهیونیست مبارزه کرد و به فیض شهادت نائل شد.

تخریب خانه های خانواده های شهدای فلسطینی از جمله رفتارهای انتقامجویانه و کینه توزانه رژیم صهیونیستی در قبال شهروندان فلسطینی است که براساس حق مشروع و قانونی خود به مقابله با اشغالگری، جنایت و تجاوزگری رژیم صهیونیستی در سرزمین فلسطین می پردازند.

کرانه باختری رود اردن و شهر اشغالی قدس در ماه های گذشته شاهد درگیری های مسلحانه روزانه بین مبارزان فلسطینی و ارتش رژیم اشغالگر قدس می باشد و این رژیم نتوانسته از گسترش موج این درگیری ها جلوگیری کند.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها