لحظه شلیک پدافند هوایی «کتائب القسام» به سمت جنگنده صهیونیستی

جمعه 7 بهمن 1401 - 17:40

پس از حملات پی‌درپی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به یک موضع مقاومت در نوار غزه، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تصاویری از لحظه مقابله پدافند هوایی مقاومت با جنگنده رژیم صهیونیستی منتشر کرد.

العالم-فلسطین اشغالی

«کتائب عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، بعدازظهر امروز (جمعه)، تصاویری از لحظه مقابله پدافند هوایی مقاومت با جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منتشر کرد.

کتائب القسام با اشاره به پدافند هوایی مقاومت، بامداد امروز، با جنگنده رژیم صهیونیستی مقابله کرده، نوشت: «پدافند هوایی القسام با جنگنده متخاصم صهیونیستی در آسمان نوار غزه با یک موشک زمین به هوا پدافند هوایی مقابله کرد.»

گروه های مقاومت فلسطینی، بامداد جمعه، در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین به سوی شهرک‌های صهیونیستی در عسقلان اشغالی موشک شلیک کردند. مقامات رژیم صهیونیستی مدعی شدند که دست کم دو موشک از نوار غزه به سوی شهرک‌های صهیونیستی شلیک شده که این موشک‌ها تلفاتی به همراه نداشته است.

در پی این اقدام، ارتش رژیم صهیونیستی، سحرگاه امروز، یک موضع نیروهای مقاومت در نوار غزه را هدف حمله قرار داد. جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در چند حمله پی‌در‌پی یکی از مواضع نظامی مقاومت در مرکز غزه را هدف قرار دادند. با این حال، این حملات هیچ تلفاتی به دنبال نداشت.

منابع خبری گزارش دادند که جنگنده‌های رژیم اشغالگر با بیش از ۱۵ موشک، پایگاه گردان سیزدهم مقاومت فلسطین در اردوگاه «المغازی» در مرکز نوار غزه را هدف قرار دادند.

فارس

پربیننده ترین خبرها