آخرین تحولات فلسطین : درگیری با اشغالگران در کرانه باختری و قدس ادامه دارد

آخرین تحولات فلسطین : درگیری با اشغالگران در کرانه باختری و قدس ادامه دارد
جمعه 7 بهمن 1401 - 13:31

درگیری ها میان نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی و فلسطینی ها در کرانه باختری و قدس اشغالی از شب گذشته تا بامداد پس از کشتار فلسطینیان توسط نیروهای اشغالگر در جنین همچنان ادامه دارد.

العالم- فلسطین اشغالی

به گفته برخی منابع محلی؛ پس از یورش نیروهای اشغالگر صهیونیست به محله عین اللوزه در سلوان قدس درگیری ها آغاز شد.

بر اساس این گزارش ، نظامیان اشغالگر به سمت شهروندان و منازل آنها بمب های حاوی گاز شلیک کردند ، این در حالی است که این حملات با پاسخ جوانان فلسطینی با آتش و سنگ مواجه شد.

این درگیری ها به محله راس العامود کشیده شد ، به گونه ای که نیروهای اشغالگر در اوج درگیری هایی که در این محل رخ داد، بمب های حاوی گاز به سمت منازل شهروندان فلسطینی شلیک کردند.

جوانان فلسطینی با کوکتل مولوتف ، یک برج نظامی اشغالگران را در نزدیکی شهر العیزریه به آتش کشیدند.

نیروهای اشغالگر به شهر صور باهر، هجوم بردند و به دنبال آن ، درگیری هایی آغاز شد و نیروهای دیگر به روستای الطور در قدس یورش بردند که درگیری هایی را به دنبال داشت.

در اردوگاه شعفاط، نیز درگیری های شدید جریان داشت.

در رام الله نیز پس از یورش نیروهای اشغالگر به روستای نبی صالح در شمال غرب این شهر و پرتاب سنگ و ابزار فلزی توسط جوانان فلسطینی به سوی خودروهای اشغالگر که به روستا حمله کرده بودند، درگیری هایی آغاز شد.

رزمندگان گروه «عرین الاسود » نیز از تیراندازی به سوی مواضع اشغالگران در ایست گرزیم در نابلس خبر دادند و خواهان آماده باش و هوشیاری کامل درمقابله با نظامیان صهیونیست شدند.

همچنین «گردان های قدس - گروه‌های جبع » از هدف قرار دادن «شهرک حومش» در نزدیکی شهر سیله الظهر با گلوله‌های سنگین و متوالی در پاسخ به کشتار جنین، خبر دادند.

شب گذشته نیز راهپیمایی های مردمی برای محکوم کردن جنایت اشغالگران در صبح پنجشنبه در اردوگاه آوارگان جنین در شمال کرانه باختری و شهادت 9 فلسطینی و زخمی شدن تعدادی دیگر، در کرانه باختری و قدس برگزار شد.

با اعلام شهدای جنین، شهرک الرام و غزه، تعداد شهدا از ابتدای امسال به 31 نفر رسیده است که 19 شهید از اهالی جنین هستند.

پربیننده ترین خبرها