البطش: سلاح ما در تمام صحنه های نبرد حاضر است

البطش: سلاح ما در تمام صحنه های نبرد حاضر است
جمعه 7 بهمن 1401 - 18:17

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که هدف دشمن صهیونیستی از استمرار جنگ فرسایشی علیه مقاومت مردم فلسطین در کرانه باختری، محدود کردن این مقاومت در شمال کرانه باختری و جلوگیری از انجام عملیات موثر توسط آن در خارج از اردوگاه و جلوگیری از تشکیل گردان های جدید در این منطقه است.

العالم – فلسطین اشغالی

خالد البطش در راهپیمایی خشم در شمال غزه افزود: مقاومت سرافرازانه امروز گردان جنین نشانه های مرحله آتی را ترسیم خواهد نمود.

وی ادامه داد: راه احقاق حقوق، احیای کرامت و اخراج اشغالگران صهیونیست، فقط مقاومت است، به همین دلیل سلاح ما در هر میدان جنگی حضور دارند و شمشیرهای ما غلاف نشده است.

البطش خواستار اقدام جدی تشکیلات خودگردان فلسطین برای آزادی اسرای جهاد اسلامی، حماس و همه گروه ها و آزادی عمومی در کرانه باختری اشغالی شده بود.

وی توطئه دشمن در زمینه غصب تدریجی اراضی کرانه باختری برای شهرک سازی را مانند همین سیاست در جولان، قدس و بقیه مناطق دانست.

البطش ضمن تاکید به این که نبرد و جهاد برای آزادی فلسطین و بازگشت آوارگان فلسطینی ادامه خواهد یافت، توقف عادی سازی و استمرار حمایت از مردم فلسطین به ویژه مردم محاصره شده غزه با پول و سلاح را خواستار شد تا مسیر آزادی ادامه یابد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها