سقوط اخلاقی در عربستان سعودی؛ مبالغ هنگفت تنها برای دیدن لباس و شورت ورزشی مسی!

شنبه 8 بهمن 1401 - 15:36

واعظان و مبلغان اسلامی به دلیل ترویج انحطاط اخلاقی در عربستان سعودی از مقامات سعودی انتقاد کردند. مزایده نجومی و صرف مبالغ هنگفت تنها برای دیدن لباس و شورت ورزشی مسی، اعتراض منتقدان را برانگیخت.

العالم - عربستان سعودی

«یوسف المخارزه» واعظ و مبلّغ اسلامی در این کلیپ از عملکرد بن سلمان و سیاست برنامه ریزی شده برای از بین بردن ارزش های اسلامی در عربستان سعودی انتقاد کرد. وی این پرسش را مطرح می کند که دیدن شلوار مسی چه افتخاری دارد؟ وی سیاست گسترش و رواج «مسائل پیش پا افتاده» از سوی ولیعهد را در عربستان مورد انتقاد قرار داد.

در جدیدترین رویداد مرتبط با رواج «علاقه به مسائل پیش پا افتاده» در عربستان سعودی، یک تاجر سعودی برنده مزایده نجومی شد تا در ازای پرداخت 10 میلیون ریال سعودی (2.6 میلیون دلار) بلیت طلایی بخرد و روز رقابت تیم کریستین رونالدو با تیم لیونل مسی، به وی اجازه داده شود به رختکن رفته، لباس ورزشی مسی را از نزدیک ببیند.

ترکی آل الشیخ، رئیس اداره سرگرمی عمومی در پادشاهی عربستان سعودی اعلام کرد که مشرف الغامدی، تاجر، مدیر کل گروه املاک و مستغلات، برنده بلیت طلایی موسوم به «فوق الخيال» (فراتر از تصور) است.

قرار است این بازی دوستانه در تاریخ ۲۹ دی یعنی پنجشنبه آینده در ریاض برگزار شود و پاری‌سن‌ژرمن فرانسه را با ستاره های باشگاه النصر و الهلال عربستان در مسابقات فوتبال «جام فصل ریاض» گرد هم آورد.

پربیننده ترین خبرها