کتائب حزب‌الله عراق: مقاومت فلسطین اشغالگران را به وحشت انداخت

کتائب حزب‌الله عراق: مقاومت فلسطین اشغالگران را به وحشت انداخت
شنبه 8 بهمن 1401 - 17:55

گروه مقاومت «کتائب حزب‌الله» عراق ضمن تبریک عملیات استشهادی دیشب به مقاومت و مردم فلسطین، تأکید کرد که مقاومت با عملیات دیشب زمین زیرپای صهیونیست‌ها را به لرزه درآورد و نظامیانش را به وحشت انداخت.

العالم ـ عراق

جنبش «کتائب حزب الله» در عراق، عصر امروز (شنبه)، در بیانیه‌ای عملیات استشهادی در قدس اشغالی را تبریک گفت.

کتائب حزب‌الله اعلام کرد: «به برادرانمان در مقاومت فلسطین و ملت مجاهد این کشور عملیات فداکارانه [در قدس] را تبریک می‌گوییم. این عملیات سربازان اشغالگر را به وحشت انداخت، زمین را زیر پای آن‌ها به لرزه درآورد و رژیم غاصبشان را در شوک و بهت فرو برد.»

این گروه در ادامه اضافه کرد: «این پاسخ شجاعانه فردای کشتار در اردوگاه جنین توسط نیروهای رژیم اشغالگر رخ داد که طی آن تعدادی از فرزندان فلسطین قربانی شدند، این پاسخ شجاعانه سوگ در اردوگاه را به شادی و خوشحالی تغییر داد.. تبریک به قدس به خاطر پایداری فرزندان سربلند و انقلابی‌اش.»

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: «بدین وسیله ما به مقاومت فلسطین این عملیات جهادی را تبریک می‌گوییم و به دولت‌های محور صهیونیستی-آمریکایی علی‌الخصوص بازوهای آن‌ها در منطقه، دشمنی اسرائیل با تمام ملت‌های منطقه را یادآور می‌شویم. سکوت و مواضع دوگانه در قبال جنایات صهیونیستی تنها باعث ماندن لکه ننگ روی پیشانی آن‌ها می‌شود و زنگی برای تداوم عملیات‌های جنایتکارانه علیه فلسطینیان و گرفتن جان آن‌هاست.»

منابع صهیونیستی، شامگاه جمعه، از تیراندازی در قدس اشغالی خبر دادند که بر اثر آن دست‌کم ۸ نفر کشته و ۱۰ نفر دیگر زخمی شدند.

«خیری علقم» مجری این عملیات شهادت‌طلبانه پس از تعقیب پلیس رژیم صهیونیستی به شهادت رسید. این عملیات در شرایطی رخ داد که نظامیان رژیم صهیونیستی، روز پنجشنبه، با یورش به اردوگاه جنین در کرانه باختری ۹ فلسطینی را به شهادت رساندند و چند فلسطینی دیگر را مجروح کردند.

به گزارش فارس، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، دیشب، در بیانیه‌ای عملیات مقاومتی و ضدصهیونیستی در قدس اشغالی را تبریک گفت.

وی تأکید کرد که این عملیات قهرمانانه برای گرفتن انتقام خون شهدای جِنین بود. «طارق عزالدین» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز این عملیات را تبریک گفت و تأکید کرد که دشمن تنها زبان زور را می‌فهمد.

پربیننده ترین خبرها