شادمانی فلسطینی‌ها از دومین عملیات قدس + ویدیو

شادمانی فلسطینی‌ها از دومین عملیات قدس + ویدیو
شنبه 8 بهمن 1401 - 17:21

شهروندان فلسطینی در مناطق مختلف به دنبال دومین عملیات ضد صهیونیستی در شهر اشغالی قدس در کمتر از ۲۴ ساعت که صبح امروز (شنبه) صورت گرفت، با حضور در خیابان‌ها و پخش شیرینی، به خوشحالی و شادمانی پرداختند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

پایگاه خبری العهد گزارش داد: دومین عملیات قدس شادمانی و خوشحالی گروه‌های مقاومت فلسطین و شهروندان فلسطینی را در شهر جنین در کرانه باختری رود اردن به همراه داشته است.

عملیات قدسفلسطینی‌های ساکن جنین به همراه نیروهای مقاومت گردان جنین در خیابان‌های این شهر راهپیمایی کرده و در میان مردم شیرینی پخش کردند.

حاضران در این راهپیمایی سرودهایی را به یاد شهدای مقاومت فلسطین سردادند.

عملیات قدسنیروهای گردان جنین نیز در این راهپیمایی برای شهادت در راه آزادسازی فلسطین با فلسطینی‌ها عهد بستند.

ر همین حال خضر شاهین خبرنگار شبکه خبری العالم در قدس با ارسال تصاویری، از عملیات مسلحانه صبح امروز (شنبه) یک فلسطینی در شهرک سلوان در قدس خبر داد که طی آن دو صهیونیست زخمی شدند.

رسانه های صهیونیستی گزارش داده اند که عامل تیراندازی در شهرک سلوان در قدس، یک نوجوان 13 ساله فلسطینی است که مورد اصابت گلوله قرار گرفته، زخمی و بازداشت شده است.

عصر دیروز (جمعه 7 بهمن ماه 1401) نیز یک جوان فلسطینی در عملیاتی در قدس – که خود در این عملیات به شهادت رسید – 8 صهیونیست را کشته و 12 نفر دیگر را مجروح کرد. گروه‌های فلسطینی این عملیات شهادت طلبانه را انتقام شهدای جِنین عنوان کردند.

عملیات های اخیر در قدس در کمتر از 24 ساعت پس از یورش نظامیان صهیونیست طی روز پنج‌شنبه (6 بهمن ماه 1401) به اردوگاه «جنین» در شمال کرانه باختری صورت گرفته است که طی آن ۹ فلسطینی شهید و ۲۰ دیگر مجروح شدند، به دنبال این جنایت، گروه‌های فلسطینی عملیات شهادت طلبانه قدس را انتقام شهدای جِنین عنوان کردند.

پربیننده ترین خبرها