گزارش العالم/ نظامیان صهیونیست خانواده فلسطینی مجری عملیات سلوان را بازداشت کردند

گزارش العالم/ نظامیان صهیونیست خانواده فلسطینی مجری عملیات سلوان را بازداشت کردند
شنبه 8 بهمن 1401 - 20:33

نظامیان صهیونیست امروز (شنبه) با یورش به خانه "محمد علیوات" نوجوان فلسطیینی مجری عملیات شهرک سلوان در قدس اشغالی، پدر و مادر و برادر او را بازداشت کردند.

العالم ـ فلسطین

خضر شاهین خبرنگار العالم در قدس گزارش داد، نظامیان صهیونیست شماری از افراد خانواده محمد علیوات نوجوان 13 ساله فلسطینی را پس از انجام عملیات تیراندازی به سمت صهیونیست ها در سلوان واقع در قدس بازداشت کردند. پدر و مادر و برادر محمد علیوات از جمله بازداشت شدگان هستند.

دستگیری خانواده مجری عملیات قدسمجری عملیات شهرک سلوان در قدس که دو صهیونیست را مجروج کرد، خود نیز هدف گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفت که مجروح و بازداشت شده است.

از سوی دیگر نظامیان رژیم صهیونیستی در درگیری با جوانان فلسطینی گاز اشک آور و بمب های صوتی شلیک کردند.

نظامیان صهیونیست همچنین به محله وادی الربابه در سلوان یورش بردند و "بلال شقیر" جوان فلسطینی را پس از یورش به منزلش بازداشت کردند.

نظامیان صهیونیست همچنین با یورش به شهرک های صور باهر و العیساویه ، با جوانان فلسطینی درگیر شدند و دو تن از آنها را بازداشت کردند. شب گذشته نیز نیروهای اسرائیلی بیش از 50 نفر را در قدس اشغالی بازداشت کردند.

بازداشت ها اغلب در شهرک الطور صورت گرفت. نظامیان صهیونیست به خانه شهید "خیری علقم" در محله الشیاح یورش بردند و دهها نفر از جمله مادر این شهید را بازداشت کردند.

محمد علیوات صبح امروز (شنبه) در شهرک سلوان دست به عملیات تیراندازی زد که طی آن دو شهرکنشین مجروح شدند. این در حالی است که شب گذشته نیز در عملیات شهادت طلبانه خیری علقم در قدس اشغالی، 8 صهیونیست کشته و 12 نفر دیگر مجروح شدند.

این دو عملیات پاسخی به جنایت اشغالگران علیه فلسطینیان در جنین و انتقام خون شهدای جنین بود؛ روز پنجشنبه (6 بهمن ماه) در یورش نظامیان صهیونسیت به جنین 9 فلسطینی از جمله یک زن سالمند به شهادت رسیدند و 20 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

پربیننده ترین خبرها