پیام عملیات های قدس؛ جنایات صهیونیستها پاسخی محکم دارد

پیام عملیات های قدس؛ جنایات صهیونیستها پاسخی محکم دارد
شنبه 8 بهمن 1401 - 18:30

عملیات قهرمانانه روز گذشته (جمعه 7 بهمن ماه) در شهرک صهیونیستی نبی یعقوب در قدس اشغالی که به کشته شدن 8 صهیونیست منجر شد، و 15 ساعت پس از آن طی صبح امروز عملیات دوم قدس توسط یک جوان 13 ساله فلسطینی در شهرک سلوان که به زخمی شدن دو صهیونیست منجر شد، سیلی محکمی به نتانیاهو بود؛ کسی که گمان می کرد با تشکیل کابینه ای از وحشی ترین تروریستها می تواند فلسطینیان را به عقب براند.

العالمكشكول

این دو عملیات یاد شده در قدس اشغالی فقط دو روز پس از جنایت روز پنجشنبه (6 بهمن ماه) اردوگاه جنین که طی آن نظامیان اسراییلی با یورش به این اردوگاه 8 فلسطینی از جمله یک زن سالمند را به شهادت رساندند و 20 نفر را مجروح کردند، صورت گرفت. بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه تروریستی اش روز پنبجشنبه با یورش به جنین در اقدامی گستاخانه به دنبال ارعاب فلسطینی ها و ارسال پیام به گروه مقاومت عرین الاسود در نابلس و مقاومت در غزه بود.

عملیات های قدس سبب خواهد شد تا این بار رژیم صهیونیستی قبل از دست زدن به هرجنایتی علیه فلسطینی ها و یا اجازه دادن به صهیونیستها به سرکردگی ایتامار بن گویر، وزیر افراطی "امنیت ملی" رژیم صهیونیستی یر برای یورش به مسجد الاقصی در تصمیماتش تجدید نظر کند. زیرا هزاران نفر امثال "خیری علقم" (مجری عملیات دیروز قدس) در میان جوانان فلسطینی وجود دارند که برای فدا کردن جان خود در راه فلسطین و قدس لحظه ای درنگ نمی کنند.

این دو عملیات درقدس تاکیدی بر آن است که هر جنایتی که رژیم صهیونیستی مرتکب شود با پاسخی محکم تر و شدیدتر مواجه خواهد شد چنانچه لرزه بر اندام این رژیم حعلی بیفتد. این عملیات ها تاکیدی بر آن است که شادی صهیونیستها از عادی سازی روابط با حکام عرب حاشیه خلیج فارس، امنیت را برای آنها به ارمغان نخواهد آورد. این سازشکاران نماینده ملتهای خود نیستند. عملیات های قدس قاطعانه تاکید کرد که اشغالگران در فلسطین امنیت ندارند.

سخن آخر آنکه ملت فلسطین با این دو عملیات پیامی به سران این رژیم تروریست و نژادپرستان و افراطگرایان صهیونیست و حامیان آنها در غرب فرستاد مبنی بر آنکه انتقام شهدا را می گیریم و حق در نهایت به صاحبانش بازخواهد گشت.

پربیننده ترین خبرها