جوان فلسطینی ۲ نظامی صهیونیست را در جنوب نابلس زخمی کرد

جوان فلسطینی ۲ نظامی صهیونیست را در جنوب نابلس زخمی کرد
چهارشنبه 12 بهمن 1401 - 00:29

منابع خبری سه‌شنبه شب گزارش دادند، در پی حمله یک جوان فلسطینی با خودرو به نظامیان صهیونیست در جنوب نابلس، ۲ نظامی زخمی شدند.

العالم-فلسطین اشغالي

یک جوان فلسطینی طی عملیاتی با خودرو به صفوف نظامیان صهیونیست در پست ایست و بازرسی «زعتره» واقع در جنوب نابلس حمله و ۲ نظامی صهیونیست را زخمی کرد.

رسانه‌های صهیونیستی با تائید این عملیات گزارش دادند، عامل این حمله موفق به فرار شده است و عملیات ارتش رژیم اشغالگر برای یافتن وی ادامه دارد.

طی روزهای گذشته و به ویژه پس از دو عملیات در قدس که منجر به کشته شدن ۸ صهیونیست و زخمی شدن ۱۲ نفر از آنها شد، تنش‌ها در فلسطین اشغالی افزایش یافته است.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

پربیننده ترین خبرها