پارلمان یمن: حمله ناکام در اصفهان را محکوم کرد/ صهیونیستها بدنبال برهم زدن امنیت جهان هستند

پارلمان یمن: حمله ناکام در اصفهان را محکوم کرد/ صهیونیستها بدنبال برهم زدن امنیت جهان هستند
چهارشنبه 12 بهمن 1401 - 12:25

پارلمان یمن حمله ناکام اخیر به یکی از کارگاه های وزارت دفاع در اصفهان را محکوم و اعلام کرد که صهیونیستها بدنبال ویرانگری و برهم زدن صلح و امنیت جهان هستند.

العالم - یمن

بنابر گزارش پایگاه خبری العهد، در بیانیه پارلمان یمن ضمن محکوم کردن این حمله ناکام تروریستی آمده است که حمله تحریک آمیز با استفاده از ریز پرنده ها علیه تاسیساتی در اصفهان در مرکز ایران، بیانگر این است که لابی صهیونیستی در پس پرده گسترش تخریب و ویرانگری و برهم زدن امنیت و ثبات جهان آزاد است.

این بیانیه پس از آن صادر شد که وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: شامگاه شنبه - هشتم بهمن - یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان مورد حمله ناموفق ریزپرنده‌ها قرار گرفت که یکی از آنها با اصابت پدافند هوایی مجتمع و دو فروند دیگر در تله های پدافندی گرفتار و منفجر شدند.

در بیانیه وزارت دفاع که به دنبال وقوع حادثه انفجار در یکی از صنایع دفاعی اصفهان منتشر شد، آمده است: این حمله ناموفق شامگاه هشتم بهمن ۱۴۰۱ حوالی ساعت ۲۳:۳۰ صورت گرفت که با پیش بینی ها و تمهیدات پدافندی حمله ریزپرنده ها با موفقیت دفع شده است.

این بیانیه افزود: این تهاجم ناموفق تلفات جانی نداشته و آسیب جزیی به سقف کارگاه وارد شده که به فضل الهی خللی در تجهیزات و ماموریت های مجموعه ایجاد نکرده است.

پارلمان یمن در ادامه بیانیه خود همچنین اقدامات تحریک آمیز و تنش آمیزی را که جهان اسلام با آن مواجه است، محکوم و تاکید کرد که اینگونه اقدامات ویرانگر پیامدهای نامعلومی برای صلح و ثبات در منطقه خاورمیانه دارد.

پارلمان یمن در این ارتباط حمله اخیر تروریستی گروههای تکفیریِ تروریستی به نمازگزاران در یکی از مساجد پیشاور پاکستان را محکوم و اعلام کرد که از بین بردن تروریسم نیازمند همکاری منطقه ای و بین المللی برای پیگرد عاملان و مجریان این جنایت های پلید و مقابله با افکار ضاله و منحرف است.

این بیانیه افزود: جنایت وحشیانه در پاکستان بیانگر میزان کیته توزی تکفیری های است که نقشه های صهیونیستی را با هدف خدشه وارد کردن به وجهه اسلام اجرا می کنند.

پارلمان یمن همچنین اقدام برخی از رژیم ها و حکومت های سازشکار با رژیم صهیونیستی در محکوم کردن عملیات شهادت طلبانه اخیر یک جوان فلسطینی در شهر اشغالی قدس را تقیبح و اعلام کرد که چنین اقداماتی از جانب رژیم های سازشکار برای نادیده گرفتن حق ملت فلسطین و مقاومت آنها در برابر اشغالگران صهیونیست و توجیه جنایت های دشمن علیه ملت فلسطین صورت می گیرد.

پربیننده ترین خبرها