اقدام مقاومت در حملات موشکی و مقابله با جنگنده های رژیم صهیونیستی درغزه

پنج‌شنبه 13 بهمن 1401 - 17:20

حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی علیه مواضع مقاومت به بهانه شلیک موشک از نوار غزه به سمت شهرک صهیونیستی «سدیروت»، در حالی صورت گرفت که مقاومت اعلام کرد به حملات این رژیم با موشک های زمین به هوا و موشک های ضدهوایی پاسخ داده است.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش العالم، مقاومت فلسطین در نوار غزه به اثبات معادله وحدت جبهه‌ها که با نبرد «سیف‌ القدس» در سال 2021 میلادی (1399 هـ.ش.) آغاز شد، ادامه می‌دهد. مقاومت با هدف قرار دادن شهرک صهیونیستی سدیروت طی شب گذشته (چهارشنبه) با حملات موشکی، ضمن تاکید مجدد بر راهبرد خود اعلام کرد این اقدام در پاسخ به حملات سیستماتیک رژیم صهیونیستی علیه زندانیان زن و مرد فلسطینی در زندان‌های اشغالی انجام شده است.

منابع عبری اعلام کردند که گنبد آهنین زمانی با حمله مقاومت مقابله کرده که آژیرهای هشدار در شهرک های صهیونیستی صدا درآمده و شهرک نشینان مجروح شده بودند.

ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی به بهانه حمله موشکی مقاومت، صبح امروز (پنجشنبه) حملات هوایی را به غزه انجام داد و مواضع مقاومت در مرکز و غرب باریکه را هدف قرار داد که با پدافند هوایی گروه های مقاومت مواجه شد.

گردان های القسام اعلام کرد پدافند هوایی با موشک های زمین به هوا و ضدهوایی به جنگنده های متخاصم پاسخ داد.

گردان های مقاومت ملی فلسطین همچنین در واکنش به گسترش دستگیری ها توسط رژیم اشغالگر صهیونیستی در کرانه باختری و قدس اشغالی و همچنین حمله به زندانیان زن در زندان های اشغالی اقدام به حملات موشکی به شهرک های الغلاف کردند. به ویژه این که پیامی از داخل بازداشتگاه ها توسط زندانیان زن خطاب به مقاومت، برای دفاع از آنها و توقف حملات مسئولان زندان علیه آنها ارسال شد.

مقاومت با بسیج عمومی نیروهایش در کرانه باختری و نابلس که توسط گردان های «شهدای الاقصی» در این شهر اعلام شده برای مقابله با رژیم اشغالگر صهیونیستی و حامیان آن تلاش می کند و همه فرزندان شهدای الاقصی را به بسیج همگانی و مقاومت با هر وسیله و در هرجای ممکن دعوت می نماید تا این رژیم کارزار یورش‌ها به منازل شهروندان فلسطینی و دستگیری‌ آنها را در کرانه باختری رود اردن و شهر قدس اشغالی متوقف کند

پربیننده ترین خبرها