فراکسیون وفاداری به مقاومت: تصمیم آمریکا جرقه بحران را در لبنان زد

فراکسیون وفاداری به مقاومت: تصمیم آمریکا جرقه بحران را در لبنان زد
شنبه 15 بهمن 1401 - 13:32

رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت تصمیم آمریکا را جرقه بحران در لبنان دانست و گفت: ما در مقاومت آماده فداکاری در راه مردم و خواسته‌های آنها هستیم.

العالم _ لبنان

رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان تأکید کرد: بحرانی که کشور هم اکنون از آن رنج می‌برد، تنها نتیجه سیاست‌های نادرست دولت‌های قبلی نیست، بلکه آنچه به آن دامن می‌زند و آن را شعله‌ور می کند، تصمیم آمریکا با هدف تضعیف و سرنگونی مقاومت است، این تصمیم پس از آن گرفته شد که مقاومت پروژه عادی سازی همه جانبه با رژیم صهیونیستی در منطقه را به تعطیلی کشاند.

محمد رعد تصریح کرد به همین دلیل بود که برخی از کشورها در سال 2006 دور هم گرد آمدند و مقاومت بر دشمن اسرائیلی پیروز شد، دشمنان پس از ناکامی در جدا کردن مقاومت از مردم خود تلاش کردند تا پول لبنان را تضعیف کنند و قیمت ارز و همه قیمت‌ها را بالا ببرند، آنها علاوه بر این تلاش کردند تا مقاومت را مسئول هر اتفاقی که افتاده و می‌افتد، معرفی کنند.

وی تصریح کرد که دشمنان در تلاشند تا انتخاب رئیس جمهور را به سکویی برای اجرای پروژه های شوم خود و سرکوب مقاومت تبدیل کنند.

محمد رعد در سخنانی در جلسه هم اندیشی حزب الله در شهرک عباسیه جنوبی به مناسبت میلاد امام علی (ع) تاکید کرد که این ما نیستیم که کشور را به هم می ریزیم بلکه کسانی هستند که کشور، بانک ها و سیاست های آن را تخریب و محاصره و تحریم آن را تشدید می کنند و مانع رسیدن برق به کشور و رسیدن کمک ها به مردم لبنان می شوند.

وی افزود بحرانی که لبنان در آن به سر می برد، صداهایی را با عنوان «دیگر نمی توانیم تحمل کنیم» ایجاد می کند و این صداها باعث ایجاد دلسردی و ناامیدی بین مردم می شود و در خدمت پروژه دشمن است که می خواهد آن را گسترش دهد تا به تنظیم موازنه قدرت کمک کند.

محمد رعد خاطرنشان کرد: به هرکس که می گوید مقاومت گروهی را گروگان گرفته و کشور را به جایی که می‌خواهد، به پیش می برد، می گوییم که ما در مقاومت گروگان آرمان ها و خواسته های مردم هستیم و مقاومت آماده فداکاری در راه این آرمان ها و خواسته ها است.

پربیننده ترین خبرها