سفر هیأت امنیتی مصر به تل‌آویو

سفر هیأت امنیتی مصر به تل‌آویو
شنبه 15 بهمن 1401 - 18:03

همزمان با سفر دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین به قاهره، یک هیأت امنیتی مصر نیز در تلاش برای آرام‌سازی اوضاع فلسطین به سرزمین اشغالی سفر کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

«داود شهاب» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی گفت که النخاله بنابه دعوت مصر برای بررسی تحولات فلسطین به قاهره سفر کرد و قرار است با مقامات مصری دیدار و درباره تحولات سیاسی، اوضاع میدانی و تجاوزات رژیم صهیونیستی به کرانه باختری و شهر قدس گفت‌وگو کند.

بنابر گزارش وبگاه «الخلیج الجدید»، برخی منابع فلسطینی نیز گفتند که یک هیأت مصری متشکل از مسئولان ارشد دستگاه اطلاعاتی این کشور در سفری به سرزمین اشغالی با مقامات صهیونیست دیدار و پیشنهادهای مربوط به آرام‌سازی در اراضی اشغالی را بررسی کردند.

هیأت مصری به رژیم صهیونیستی هشدار داد که اوضاع اراضی فلسطین در آستانه انفجار است و سکوت گرو‌ه‌های فلسطینی در برابر جنایت‌های مستمر این رژیم به خصوص در کرانه باختری، قدس و زندان‌ها هرگز طولانی نخواهد بود.

تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان به خصوص در قدس و کرانه باختری اخیرا تشدید شده است و مصر به عنوان یکی از میانجی‌گران پرونده فلسطین در تلاش است تا از انفجار اوضاع در فلسطین به خصوص در نوار غزه جلوگیری کند.

فارس

پربیننده ترین خبرها