رئیسی: رفع مشکلات زلزله‌زدگان وظیفه دولت و مسئولان است

رئیسی: رفع مشکلات زلزله‌زدگان وظیفه دولت و مسئولان است
يکشنبه 16 بهمن 1401 - 10:49

رئیس‌جمهور برای بازدید از زلزله‌زدگان به صورت سرزده وارد شهرستان خوی شد و در بدو ورود به شهرستان خوی در نخستین بازدید به اردوگاه اسکان اضطراری ولیعصر این شهر رفت و با ساکنان این اردوگاه‌ گفت‌وگو کرد.

العالم - ایران / سیاسی

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور برای بازدید از زلزله‌زدگان به صورت سرزده وارد خوی شد.

رئیس جمهور در بدو ورود به شهرستان خوی در نخستین بازدید به اردوگاه اسکان اضطراری ولیعصر این شهر رفت و ضمن بازدید با ساکنان این اردوگاه‌ گفت‌وگو کرد و از نزدیک در جریان روند خدمات رسانی قرار گرفت و مسایل و مشکلات مردم را شنید.

رئیس‌جمهور در جمع مردم زلزله زده ساکن در اردوگاه شهرک ولیعصر خوی با تاکید بر اینکه رفع مشکلات زلزله زدگان خویی وظیفه دولت و مسئولان است گفت:‌ برای رسیدگی به مشکلات مردم منطقه و بررسی حضوری، امروز در جمع مردم این شهرستان حاضر شده‌ام. گزارش‌های مستمر در خصوص وضعیت زلزله زدگان از سوی معاون اول و دیگر وزیران حاضر در منطقه و مسئولان استانی دریافت کردم اما احساسم این بود که خودم بیایم و از نزدیک وضعیت و شرایط را ببینم.

رئیسی افزود: مشکلات منطقه حتما و سریع مرتفع شود و باید با همه توان این مشکلات را برطرف کنیم تا مردم اینجا بیشتر از این دچار مشکل نشوند. آنچه که از من بر بیاید، پیگیری می‌کنیم البته مردم منطقه هم با صبوری شایعات را پشت سر بگذارند و به این شایعات که می‌خواهد دل مردم را خالی کند، توجه نکنند.

وی از خدمات ارائه شده توسط نهادهای اجرایی، هلال احمر و همه بخش‌ها قدردانی کرد و گفت: مردم این منطقه همواره همراه با انقلاب و نظام بوده‌اند و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده‌اند، مردمان با صفا و صمیمی هستند و دولت و مسئولان نیز وظیفه خود می‌دانند که به این مردم کمک و یاری کنند و امیدواریم آرامش به منطقه برگردد.

گفتنی است؛ زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۹‌ ریشتر روز شنبه هشتم بهمن ماه در شهرستان خوی روی داد که علاوه بر تلفات جانی و مصدومیت تعدادی از هموطنان، خسارت‌های زیادی به بار آورد.

پربیننده ترین خبرها