اعتصاب غذای «خضر عدنان» در زندان های اشغالی از اولین لحظات دستگیری

يکشنبه 16 بهمن 1401 - 15:04

خبرنگار شبکه خبری العالم در رام الله گفت: «خضر عدنان» از رهبران جنبش جهاد اسلامی از اولین لحظات دستگیری توسط نیروهای اشغالگر اعتصاب غذای عمومی را اعلام کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرنگار شبکه العالم گزارش داد: «نیروهای نظامی رژیم اشغالگر صهیونیستی خضر عدنان رهبر جنبش جهاد اسلامی را پس از یورش به خانه وی در شهر عرابه در جنوب جنین دستگیر کردند.»

وی اشاره کرد که روند دستگیری خضر عدنان با یورش تعداد زیادی از نیروهای نظامی رژیم اشغالگر صهیونیستی به اردوگاه جنین و شهر عرابه زادگاه عدنان، صورت گرفت. نظامیان صهیونیست خانه او را محاصره کردند و علاوه بر خضر دو نفر دیگر از رهبران جنبش جهاد اسلامی را نیز دستگیر کردند.

خبرنگار العالم تصریح کرد: اشغالگران رژیم صهیونیستی، جنبش جهاد اسلامی را حامی اصلی مقاومت در اردوگاه و شهر جنین می دانند.

در عملیاتی دیگر، نیروهای اشغالگر به اردوگاه عقبه جبر در شهر اریحا در کرانه باختری یورش بردند و گردان اردوگاه عقبه جبر عملیات مقاومتی خود را برای رویارویی با نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی، آغاز کرد.

گردان های القسام شاخه نظامی حماس از درگیری شدید رزمندگان مقاومت با نیروهای اشغالگر خبر دادند تا بدانجا که این امر منجر به عقب نشینی اشغالگران از اردوگاه و عدم دستگیری عاملان حمله تیراندازی به یک رستوران صهیونیستی در هفته گذشته شد.

پربیننده ترین خبرها