دیدار رئیس جمهور سوریه با تیم های امداد و نجات در حلب

شنبه 22 بهمن 1401 - 10:57

بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در بازدید از مناطق زلزله زده در حلب در شمال کشور گفت که رفتارهای غرب در برخورد با موضوع زلزله کاملا سیاسی است و بویی از انسانیت نبرده است.

العالم - سوریه

سفر بشار اسد به حلب پیام های متعددی را در متن خود دارد؛ وی با بازدید از بیمارستان حلب و چندین اسکان پناه جویان و مناطق زلزله زده به مجروحان و آسیب دیدگان اطمینان خاطر داد.

رئیس جمهور سوریه در این بازدید بر ضرورت امدادرسانی به همه مناطق زلزله زده تأکید و تصریح کرد دولت ظرف 24 ساعت گذشته کمک های خود را به همه مناطق ارسال کرده است و ما همه منابع موجود را برای بازسای این مناطق و کمک به زلزله زدگان با صرف نظر از اسامی و عناوین به کار می گیریم.

در حالی که امدادرسانی به زلزله زدگان همچنان ادامه دارد، صدای ناله و فریاد مجروحان لحظه ای قطع نمی شود. همه تیم های امداد و نجات از سوریه و کشورهای دوست و همسایه سرگرم در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

بلال یوسف از تیم نجات تونس به خبرنگار العالم گفت: همین الان 6 جنازه را از زیر آوار در این مکان خارج کرده‌ایم و تلاش برای یافتن قربانیان بیشتر ادامه دارد، ما تعدادی پزشک با خود آورده‌ایم که همگی در بیمارستان های حلب مشغول کمک به برادران پزشک سوری هستند.

به رغم دشواری کار، ورود کاروان‌های امداد و نجات به سوریه همچنان ادامه دارد. این کاروان ها حامل پیام همبستگی ملت های آزاده و استکبارستیزی هستند که همچنان بر تحریم ملت سوریه اصرار می ورزند.

پربیننده ترین خبرها