انتقاد شدید بشار اسد از معیارهای دوگانه غرب در بازدید از مناطق زلزله زده

انتقاد شدید بشار اسد از معیارهای دوگانه غرب در بازدید از مناطق زلزله زده
شنبه 22 بهمن 1401 - 17:38

رئیس جمهوری سوریه در سخنانی در ادامه بازدیدش از مناطق زلزله زده و دیدار با زلزله زدگان به شدت از معیارهای دوگانه غرب و سیاسی کاری آنها درباره کمک‌های بشردوستانه به زلزله زدگان در این کشور انتقاد کرد.

العالم ـ سوریه

بنابر گزارش پایگاه خبری العهد، بشار اسد رئیس جمهوری سوریه در جریان عیادت از مصدومان زلزله در بیمارستان لاذقیه در این باره اظهار داشت: معیارهای دوگانه غرب موضوع جدیدی نیست و از شش قرن پیش وجود داشته است.

بشار اسد همچنین از کمک‌های دولت روسیه به ملت سوریه در این مصیبت وارده تشکر و قدردانی کرد.

وی در ادامه خطاب به ملت سوریه گفت: رئیس جمهور برای مردم پیام نمی‌فرستد، بلکه پیام‌هایی را از ملت خود دریافت می‌کند تا به بررسی آنها بپردازد و تنها پیام ما کار و تلاش مخلصانه و صادقانه است.

رئیس جمهوری سوریه جمعه نیز از مناطق زلزله زده در استان حلب بازدید کرده بود. وی در جریان این بازدید طی گفت وگو با شبکه المنار گفت: به مردم سوریه وعده می دهم که به اندازه توانایی خود برای کاهش مشکلات آن‌ها بی وقفه کار کنیم.

وی افزود که سوری‌ها حرف نمی‌زنند بلکه عمل می کنند، مردم سوریه به مدت ۱۲ سال مقاومت و ایستادگی کردند و به آرمان ها و ارزش های خود پایبند ماندند.

بشار اسد تاکید کرد که این مقاومت پیامی را به همراه دارد و از هرگونه حرف و کلام بلیغ تر و رساتر است.

رئیس جمهوری سوریه پیش از این در جریان بازدیدش از مناطق زلزله زده با تیم نجات عراقی و رئیس ستادکل الحشد الشعبی دیدار کرد.

وی همچنین به همراه همسرش "اسما الاسد" از یک بیمارستان در استان حلب بازدید کرده بود.

پربیننده ترین خبرها