گزارش العالم از جزییات حمله هوایی و توپخانه ای رژیم صهیونیستی به غزه+فیلم

دوشنبه 24 بهمن 1401 - 09:27

خبرنگار العالم در فلسطین گزارش داد رژیم صهیونیستی ویدیویی از حمله جنگنده ها و توپخانه ای رژیم صهیونیستی به مواضع مقاومت در شرق خان یونس و بیت حانون در غزه منتشر کرده است.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خضر شاهین، خبرنگار العالم در فلسطین اشغالی، بالگردهای نظامی رژیم اشغالگر مواضع مقاومت در منطقه البیدر در ساحل دریای الشیخ عجلین در جنونب غرب غزه را با شلیک حداقل یک فروند موشک، هدف قرار دادند.

اندکی بعد جنگنده های این رژیم با 8 فروند موشک همان موضع را هدف قرار دادند که در نتیجه خسارات سنگینی به این منطقه وارد شد اما به کسی آسیبی نرسید.

دقایقی بعد، جنگنده های رژیم اشغالگر منطقه ای را در اطراف بیت حانون در شمال غزه هدف قرار دادند. همچنین منطقه العماوی در شرق خانیونس در جنوب غزه را گلوله باران کردند.

پاسخ موشکی مقاومت غزه به حملات صهیونیست ها

از سوی دیگر به گفته منابع عبری آژیر خطر در منطقه ای موسوم به شهرک صهیونیستی روحوما در فاصله 12 تا 15 کیلومتری غزه با 4 موشک ساخت داخل هدف قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار العالم، همچنین سایت عبری "والا" با انتشار ویدیویی ادعا کرد که در ساعت های اخیر، یگان سری "دودیوان" وابسته به دستگاه امنیت داخلی این رژیم "شاباک "، شماری از فعالان مقاومت در نابلس از جمله کسانی که در کشته شدن یکی از افسران گشتی "جعفات" به نام سرگرد ایدو باروخ شرکت داشتند را بازداشت کرده است.

این افسر در درگیری اکتبر 2022 نزدیک منطقه "شیوی شومرون" کشته شد. این سایت مدعی شده که در این عملیات هیچ یک از نظامیان رژیم آسیبی ندیده اند.

نظامیان رژیم صهیونیستی نیز در راستای اجرای مصوبه کابینه کوچک رژیم و به منظور تخریب منازل چند شهروند قدس، به محله جبل المکبر حمله کردند.

گزارش العالم از حمله موشکی و توپخانه ای رژیم صهیونیستی به مواضع مقاومت در غزهگزارش العالم از حمله موشکی و توپخانه ای رژیم صهیونیستی به مواضع مقاومت در غزهگزارش العالم از حمله موشکی و توپخانه ای رژیم صهیونیستی به مواضع مقاومت در غزه

پربیننده ترین خبرها