گزارش العالم از اقدامات ضد بشری رژیم صهیونیستی علیه خانواده‌های مجریان عملیات مقاومت

دوشنبه 24 بهمن 1401 - 14:28

رژیم صهیونیستی مجموعه اقدامات ضد بشری علیه خانواده‌های عاملان عملیات‌ها در قدس اشغالی اتخاذ کرده‌ که شامل آواره کردن آنها از خانه‌ها و مصادره اموال و دارایی‌های‌شان می‌شود.

العالم- فلسطین

به گزارش خبرنگار العالم در فلسطین اشغالی، مهر و موم منازل خانواده‌های مجریان عملیات و آواره کردن اعضای خانواده‌های‌شان و نیز مصادره اموال و دارایی‌ها آنها سلسله اقدامات ضدانسانی و ضد حقوق بشری است که نهادی امنیتی وزارت داخله رژیم صهیونیستی آن را در پاسخ به درخواست کابینه "بنيامین نتانیاهو" صورت می‌دهد. این رژیم همچنین مدارک هویتی تمام اعضای این خانواده‌ها را گرو نگه‌می‌دارد.

در پی عملیات زیرگیری در قدس که منجر به کشته شدن ۲ شهرک نشین صهیونیستی شد، "ایتامار بن گویر" وزیر امنیت داخله رژیم صهیونیستی به پلیس این رژیم دستور داد برای انجام عملیات امنیتی گسترده، موسوم به "نگهبان دیوارهای ۲" در قدس شرقی آماده شود. این عملیات شامل بستن برخی مناطق، یورش به مساجد و تخریب خانه‌های ده‌ها فلسطینی است.

مراجع دینی و نیروهای ملی با اشاره به اینکه درخواست‌های این وزیر تندروی صهیونیستی علیه قدس همواره اجرا می‌شود، خواستار مقابله با تصمیمات کابینه افراطی نتانیاهو و خنثی کردن آنها شده‌اند.

تداوم عملیات تلافی جویانه و انفرادی فلسطینیان در قدس اشغالی و کرانه باختری در برابر جنایتگری رژیم صهیونیستی، شکاف و اختلافات سیاسی و امنیتی بزرگی را در داخل رژیم اشغالگر آشکار کرد که می‌تواند هر لحظه به فروپاشی کابینه نتانیاهو منجر شود.

پربیننده ترین خبرها